Onko mies ihastunut vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Alan olla totaalisen kyllästynyt työkaverini käytökseen, kun en saa hänestä mitään selkoa. Nyt kysyisinkin teidän tulkinta-apuanne, että onko mies ihastunut vai vaan normaalin ystävällinen. Mies vaikuttaa todella ilahtuneelta aina minut nähdessään, hän tykkäilee fb-päivityksistäni (parin tunnin viiveellä, vaikka tiedän hänen nähneen ne heti), hän punastuu, jos juttelemme kahden kesken ja hänen silmänsä suorastaan sädehtivät välillä, hän haluaa kävellä vieressäni, jos menemme johonkin isommalla porukalla, hän pitää ovea auki vaan minulle, hän puhuu minun kanssa eri asioista ja eri tavalla kuin muiden yms..
Mutta, välillä taas hän on tyly minua kohtaan, välttelee katsettani yms. Hän ei myöskään oikein koskaan tule luokseni "tekemään tikusta asiaa", muiden luo hän menee juttelemaan. Tuntuu, että hän ei edes halua olla minun kanssani kahdenkesken, kun itse taas haluaisin jatkuvasti jutella hänelle kahden ja uppoutua hänen silmiinsä.. Selvästi hän kuitenkin hakeutuu seuraani, jos huomaa minun välttelevän häntä (olen yrittänyt sitäkin taktiikkaa).
Olen aivan ihmeissäni hänen kanssaan ja tuntuu raastavalta katsoa välillä hänen tylyä käytöstään, kun itse on korviaan myöten ihastunut..

mulla on joskus ollu samanlainen tilanne ja mies oli tosiaan varattu. Ei hänellä ollut aikomustakaan pettää puolisoaan vaikka selvästi hetkittäin tekikin mieli.
Mitä väliä vaikka olisikin ihastunut, varattu on aina varattu.

No, on varmaan.

Välillä olen aivan varma, että on ja välillä taas mietin, että ei toiseen ihastunut voi olla niin tyly toiselle. Mutta jos olisi, niin miksi ei haluaisi koskaan viettää aikaa kahden kesken kanssani.. Eikä hän tosissaan muutenkaan tule oma-aloitteisesti juttelemaan minulle muutakuin aamuisin, jolloin vaikuttaa todella ilahtuneelta minut nähdessään.. Ja usein hän vaikuttaa jopa ärtyneeltä, jos minä menen juttelemaan hänelle. Eikä hän silloin katso minuun päinkään, mikä on minusta epäkohteliasta. Ja seuraavalla kerralla hän sitten taas hymyilee ja silmät sädehtii. En ymmärrä.

Yhteistyössä