Onko mies ihastunut, jos hän tulee suoraan tuntemattoman seuraan, ja istuu siinä monta tuntia. Eikä huomio vaimoaan.

• Viestiketjun aloittaja En ole teini mutta
  • Ensimmäinen viesti
En ole teini mutta
Tällainen tilanne perjantaina. Tuntematon mies tuli istumaan heti viereeni, kun saavuin paikalle. Mies istui siinä juttelemassa minun ja muutaman muun kanssa kovin pitkään. Kyseli minusta, ja huomasi minut heti kun saavuin paikalle. Miehen vaimo istui toisessa pöydässä, eikä mies istunut hänen seurassaan koko illan aikana yhtään. Minua hän katsoi kaukaa, ja jutteli iloisesti. Oliko se flirttiä vai pelkkää jutustelua?

"a p"
[QUOTE="iiii";29945106]Erittäin vaikea sanoa kun ei ole itse ollut paikalla. Tuntemattomien seurraan tuleminen ei kerro ihastumisesta, eikä siitä kerro sekään että vaimo jää huomioimatta.[/QUOTE]

Miten sitten tulkitsisin tapahtunutta tilannetta?

vierass
[QUOTE="a p";29945110]Miten sitten tulkitsisin tapahtunutta tilannetta?[/QUOTE]

Mä tulkitsisin tilanteen niin että vaimon kanssa on riitaa ja mies etsii sopivan "uhrin" jonka kanssa tehdä vaimo mustasukkaiseksi.

Ei siinä muuta tulkintaa tarvita

Outoa. Kaveri yrittää pitää ja syödä kakun. Jos vaimon ottaa niin tietyt ovet sulkeutuu.

Jotkut pettävät, koska eivät halua tehdä kompromisseja siinä, mikä on heille nautinnollista. Naiset kuitenkin haksahtavat oudon usein miehiin, jotka eivät ole niin ehdottomia asiassa. Jolloin sitä saa mitä tilaa.

Kumppaninvalinnassa nainen tahtoo unohtaa järjen, jonka avustuksella paremmin näkisi, millainen mies on arvoiltaan ja ihmisenä. Järjen avulla todennäköisyys törmätä miehen mukavuudenhalun aiheuttamaan parisuhdehaasteeseen (vaimo JA muitakin naisia) laskee... Koska moiset kumppanit putoavat helpommin leikistä.

Tietysti vaikea sanoa tarkemmin ap:n pohjalta.

"a p"
Oliko mies isännän roolissa?
Ei ollut isäntä. Eikä varsinaisesti laiminlyönyt vaimoaan, mutta itse kuvittelin että mies "unohtui "seuraani koska meillä oli niin mukavaa. Siinä vaiheessa en tiennyt vaimosta mitään. Loppuillasta vasta paljastui että miehellä on vaimo, joka istui eri pöydässä. Ehkä jotkut ihmiset ovat niin sosiaalisia, että istuvat mielellään tuntikausia tuntemattonan ihmisen kanssa? En tiedä mitä ajatella.

"iiii"
[QUOTE="a p";29945269] Ehkä jotkut ihmiset ovat niin sosiaalisia, että istuvat mielellään tuntikausia tuntemattonan ihmisen kanssa? En tiedä mitä ajatella.[/QUOTE]

Lähinnä luultavasti ajattelisin että pidinkiö itse miehestä, herättikö hän ihastumisen tunteita, pidänkö/pitäisinkö noin sosiaalisita ihmisistä.

[QUOTE="a p";29945269]Ei ollut isäntä. Eikä varsinaisesti laiminlyönyt vaimoaan, mutta itse kuvittelin että mies "unohtui "seuraani koska meillä oli niin mukavaa. Siinä vaiheessa en tiennyt vaimosta mitään. Loppuillasta vasta paljastui että miehellä on vaimo, joka istui eri pöydässä. Ehkä jotkut ihmiset ovat niin sosiaalisia, että istuvat mielellään tuntikausia tuntemattonan ihmisen kanssa? En tiedä mitä ajatella.[/QUOTE]

no mä en ainakaan lähtis sen enempää ajattelemaan mitään varatusta miehestä

• Tykkää
Reactions: IhQ ja Lispetti
vieras*
[QUOTE="a p";29945269]Ei ollut isäntä. Eikä varsinaisesti laiminlyönyt vaimoaan, mutta itse kuvittelin että mies "unohtui "seuraani koska meillä oli niin mukavaa. Siinä vaiheessa en tiennyt vaimosta mitään. Loppuillasta vasta paljastui että miehellä on vaimo, joka istui eri pöydässä. Ehkä jotkut ihmiset ovat niin sosiaalisia, että istuvat mielellään tuntikausia tuntemattonan ihmisen kanssa? En tiedä mitä ajatella.[/QUOTE]

Miksi sinun pitäisi ajatella jotain erityistä?

-vierailija-
Olet maailman lumoavin, kaunein, seksikkäin ja ihanin ihminen. Mies oli sulaa vahaa sinut nähdessään. Mies varmasti haaveilee nytkin sinusta ja kiroaa sitä kamalaa vaimoaan. Tätähän yrität ajaa takaa tällä ketjulla.

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
"a p"
Olet maailman lumoavin, kaunein, seksikkäin ja ihanin ihminen. Mies oli sulaa vahaa sinut nähdessään. Mies varmasti haaveilee nytkin sinusta ja kiroaa sitä kamalaa vaimoaan. Tätähän yrität ajaa takaa tällä ketjulla.
Onko se niin kamalaa, jos joku(/jotkut) ovat ihastuneita? En ole lähdössä varastamaan kenenkään miestä. Sitähän sinä yrität ajaa takaa.

vieras*
[QUOTE="a p";29945359]Onko se niin kamalaa, jos joku(/jotkut) ovat ihastuneita? En ole lähdössä varastamaan kenenkään miestä. Sitähän sinä yrität ajaa takaa.[/QUOTE]

Mitä ihastuttavaa miehessä oli?

-vierailija-
[QUOTE="a p";29945359]Onko se niin kamalaa, jos joku(/jotkut) ovat ihastuneita? En ole lähdössä varastamaan kenenkään miestä. Sitähän sinä yrität ajaa takaa.[/QUOTE]

En yritä sitä ajaa takaa. Pointti on sinun itsetunnossasi.

vierassssssssssss
Mistä tiedät, että toisessa pöydässä oleva nainen on hänen vaimonsa? Osoittiko hän naista pöydässä ja sanoi, että by the way, mun muija on tossa pöydässä. Ja näyttikö nainen siltä, että on miehen vaimo?

Minusta tuntuu, että sinua on käytetty vain hyväksi. Nythän emme tiedä muuta kuin sinun versiosi mukavasta rupattelusta miehen kanssa. Viihtyikö mies oikeasti vai esittikö sellaista? Mielestäni haluat tulkita tilanteen itsellesi suotuisalla tavalla, mutta mieti ihan vakavasti millainen mies jättäisi vaimonsa tuntikausiksi yksin? Se, miten hän kohtelee itselleen tärkeää ihmistä, ei todellakaan imartele miestä ja pysyisin kaukana moisesta moukasta.

hilllla
Joo tai sitten ei. Eihän sitä täällä palstalla voida tietää.

Oma mies ainakin tuppaa olemaan aika sosiaalinen, ja jos ollaan viettämässä iltaa niin ei me koko aikaa toistemme kyljissä nyhvätä, yleensä. Sitä ehtii tehdä kotonakin. Ainiin, sit se lisäksi on vielä flirtti kaikille naisille jotka edustaa ikäskaalaa 18-80 v. Mutta kun se ei tarkoita yhtikäs mitään...

Sit on tietysti ihmisiä joilla menee suhteessa huonosti, ei kunnioiteta toista tai halutaan tehdä toinen mustasukkaiseksi tms. Sitten on vielä nää jotka elää vapaassa suhteessa tai/ja harrastavat kaikenlaista kimppakivaa ja parinvaihtoa, eli meitä on moneen junaan.

Tällainen tilanne perjantaina. Tuntematon mies tuli istumaan heti viereeni, kun saavuin paikalle. Mies istui siinä juttelemassa minun ja muutaman muun kanssa kovin pitkään. Kyseli minusta, ja huomasi minut heti kun saavuin paikalle. Miehen vaimo istui toisessa pöydässä, eikä mies istunut hänen seurassaan koko illan aikana yhtään. Minua hän katsoi kaukaa, ja jutteli iloisesti. Oliko se flirttiä vai pelkkää jutustelua?
Miten istutaan vieressä mutta katsotaan kaukaa?

• Tykkää
Reactions: -StrawBerry-
libera
Vähän kummalliselta tyypiltä vaikuttaa. Tai siis pariskunnalta, vaimo istuu pöydässä kuin suolapatsas ja mies smalltalkkaa vieraiden ihmisten kanssa... ehkä sit kotona on kuuma meno vuoteessa kun ensin on menty valtapeliä illanvietossa.
Ihan sama vaikka ois ihastunut jos käytöstavat on noin hukassa.

vier ass
Vähän kummalliselta tyypiltä vaikuttaa. Tai siis pariskunnalta, vaimo istuu pöydässä kuin suolapatsas ja mies smalltalkkaa vieraiden ihmisten kanssa... ehkä sit kotona on kuuma meno vuoteessa kun ensin on menty valtapeliä illanvietossa.
Ihan sama vaikka ois ihastunut jos käytöstavat on noin hukassa.
Voipi olla, että mies on käyttäytynyt ihastuneena huomaamattaan noin. Joskus miehet tajuavat omat tunteensa vähän jälkijunassa. Tai jos pariskunta on ollut naimisissa esim. 20 vuotta, tuskin heidän tarttee jokaista minuuttia viettää yhdessä baarissa, tai missä lie olivatkaan..

Yhteistyössä