V
vieras
Vieras
Mulla on aika usein kaikenlaisia pakkoajatuksia ja stressaan/ahdistun milloin mistäkin enkä oikein luota kaikissa asioissa omiin päätelmiini, joten päätin nyt kysyä tätä teiltä. Muistan, kun olin jotain 5v ja suutuin jostain, jolloin menin nojatuolin päälle kiukuttelemaan pää kiinni tuolissa ja peppu pystyssä. Mummoni sitten kai yritti saada minut paremmalle tuulelle tai lopettamaan murjotuksen. Mummo puristi/rapsutti (mikä olisi oikea termi..) molemmilla käsillään minua takapuolesta..siis laittoi kätensä pakaroiden päälle ja puristi pari kertaa, jolloin nousin ylös tuolista. En usko, että siinä oli mitään seksuaalista, etenkään kun ympärillä oli muitakin sukulaisia, joten tuskin mummolla mitään seksuaalisia ajatuksia oli. Tuli varmaan mieleen, kun nyt on ollut tapetilla kaikenlainen insesti ja lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ja mulla on tapana vatvoa ihan outoja asioita. Mummo ei ole tehnyt mitään muuta tuon kaltaista. Stressaanko siis turhasta? Meneekö pepusta puristaminen/kutitus/rapsutus samaan kategoriaan pepun taputtelun ja silittämisen kanssa?