Onko mielestäsi aihetta valittaa pankkitoimihenkilön toiminnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Hain lainaan 6 kk lyhennysvapaata koska erosin, ja minun täytyy hankkia paljon irtaimistoa uuteen kotiini, käteisellä ne ajattelin hankkia. Kerroin lyhennysvapaa-hakemuksessani syyn, eli että erosin, ja suurin osa irtaimistosta oli miehen. En saanut lyhennysvapaata. Kun soitin ja kysyin syytä, hlö sanoi ettei mielestään ole siihen perusteita. Kun kerroin syyn, hän sanoi ettei ollut syystä tietoinen. Se kuitenkin hakemuksessani luki. Ei edelleenkään antanut lyhennysvapaata. Olen ollut ko.pankin asiakas koko ikäni, ja lainaakin maksanut tunnollisesti , ilman lyhennysvapaita kymmenisen vuotta.

Mietin viitsisikö valittaa, vai äänestäisikö vain jaloillaan? Sain jo lainatarjouksen toisesta pankista...

Kiitos palautteestasi, kaksplussan tuomioistuin käsittelee tapauksesi ja antaa lausunnon sekä virallisen päätöksen mahdollisimman pian. Älä missään nimessä ole yhteydessä pankkiisi asian tiimoilta, kaikki hoidetaan täällä.

Kyllä minä valittaisin. Asiallinen ja lyhyt viesti (kirjallisena!), jossa maininta että vakavasti harkitset pankin vaihtoa jos lyhennysvapaa jää saamatta noilla perusteilla.

Itse sain pankista muistutuksen, etten ole maksanut lainaa (laskulla tuleva) ja siihen oli laitettu viivekorot ja vielä 50 euroa "pankin kuluja" muistutuksesta!!! Kun menin pankkiin ja sanoin etten ole saanut alkuperäistä laskua, varmaan hukkunut postissa, niin virkailija tokaisi minulle että "tai sit oot ite hukannu sen". Kävelin ulos pankista, maksoin laskun korkoineen päivineen, mutta kirjoitin asiasta myös reklamaation. Kolmen viikon päästä ylimääräiset kulut maksettiin minulle takaisin.

Yhteistyössä