Onko mielestäsi 35v liian vanha raskautumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikäloppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28187268]Jos tunnet itsesi liian vanhaksi johonkin, niin sitten olet. Moni muu ei vielä 35-vuotiaana tunne itseään vanhaksi lapsentekoon tai johonkin muuhun.[/QUOTE]

Olen 35 ja toistani odotan. Tarkoitus olis yrittää vielä perään kolmosta. Vanha? Ei tunnu siltä eikä kroppakaan ole huudellut mitään siihen suuntaan.

• Tykkää
Reactions: newbie
Itsestähän se riippuu. Jos tuntuu että on liian vanha, tai jos ei yrityksistä huolimatta tule raskaaksi, niin sitten varmaan on.

Itse sain kuopukseni 35-vuotiaana, enkä todellakaan ollut liian vanha vaan juuri sopivan ikäinen :)

Jotkuthan on ikäloppuja kukkahattutätejä jo 30-vuotiaana.
Itse sain esikoisen 36-vuotiaana ja sen jälkeenkin vielä kaksi lasta lisää.
Mun mielestä siis 35-vuotias ei lähtökohtaisesti ole liian vanha mutta sehän on se oma fiilis joka ratkaisee.

Höh, et ole kyllä vanha :). Ikä on vaan numeroita ja vanhuuskin on asenteesta kiinni. Pieni asenteen muutos, olet hyvässä iässä ja kaikki on vielä mahdollista :). Nauti siitä mitä elämä tuo tullessaan ja lakkaa synkistelemästä iästä, tässä elämässä on kuitenkin ihan riittämiin, niitä vakavempiakin synkistelyn aiheita, kuin ikä :).

ja voisin fyysisen kuntoni puolesta vielä raskautua hyvinkin, siis tuntuu siltä. Mutta meillä on jo riittävästi lapsia, joten ei ole enää tarkoitus lisääntyä. Miksi ihmeessä 35-vuotias olisi liian vanha? Miltä se tuntuu, kun on liian vanha?

Täytän syksyllä 35 eikä ole siunaantunut vielä ensimmäistäkään lasta, saati sitten miestä, joten toivottavasti en ole liian vanha vielä muutamaan vuoteen. Henkisesti olen lähempänä kahta- kuin neljääkymmentä, toivottavasti fysiikkakin pysyy matkassa.

Mun äiti on saanut 37-vuotiaana lapsen, eikä sitä kukaan ihmetellyt.

Tiedänpä yhden naisen, joka oli 48-vuotias synnyttäessään, eikä heilläkään mitään ongelmia ole ollut.
Tuon naisen lapsi taitaa olla jo alakouluikäinen, mutta edelleen "vanha" äitinsä polkee pyörällä aamuin illoin 15km suuntaansa töihin.
Eli ei mikään vanha ja raihinainen, kuten palstalla joskus yli 30-vuotiaat esitetään. :D

Yhteistyössä