Onko mielestänne kivasti tehty???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo fiilis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo fiilis

Vieras
Olemme juuri eronneet miehen kanssa, ja mies asuu jo eri osoitteessa.
No, isäni, joka ei kamalasti asiaa ole kommentoinut, kuunnellut kylläkin, laittoi meille yhteisen joulukortin, ihan kuin ennenkin.

Ja kun kysyin että tarviiko miehen uutta osoitetta, sanoi vähän ihmeissään että no, mä laitoin sen nimen kyllä siihen teidän korttiin.

Tuli vähän hassu ja tyhmä olo, isäkin kuulosti oudolle.
=/

Ei kommenttia?

Mua ottaa aivoon, kun muutenkin kaikki suhtautuu meidän eroon jotenkin niin että mitähän nuo oikein meinaa..
Ovatkohan nyt ihan tosissaan ym...

Isäkin sanoi kun kysyin osoitteesta että no eihän sillä nyt omaa osoitetta vielä ole... vaikka hyvin tiesi ettei meidän kanssa enään asu.

Jos isäsi ei ole vielä sisäistänyt asiaa... anna hänelle aikaa..

Lisään vielä että mieheni sisko erosi juuri miehestään ja anoppi, ei meinaa millään käsittää että ero on lopullinen.. puhuu vieläkin niin että se on vaan väliaikaista ja vaikka olis kuinka huono liitto niin siinä on pysyttävä jne.. vanhan kansan ajatuksia tuommoset.. Ku ennen on katsottu pahalla jos eroaa...

No aikaa joo annan eikä mulle ole mitään merkitystä mitä vauhtia muut asian sisäistää jos osaavat käyttäytyä meitä kohtaan kivasti.
Mutta loukkaa jotenkin tuommonen, laitetaan kortti ihan niinkuin ennenkin, vaikka ihmisiltä joiden kanssa en edes henk.koht ole asiasta vilä puhunut, laittavat fiksusti omat kortit..

Äitini taas... huoh... Kuvitellaan että miehen nimi on vaikka Pertti.

Äiti puhuu tähän tyyliin, varsinkin jos lapset ovat kuulemassa: No... kuinkas... tuleeko P. (kuiskaten) teille jouluna?
Joko P. (kuiskaten) on löytänyt asunnon.

Äiti tietää että ollaan hyvissä väleissä, ja lapsille avoimia.
Tuo äidin käytös mua lähinnä huvittaa, mutta kaikkien muiden ihmisten outokäyttäytyminen saa mutkin ihan hämmennyksiin...

No anoppikin on ollut välillä jopa vihamielinen tyttärelleen ja sanonutkin jopa ettei mene enään hänen luokse kylään koska otti eron jne... Outoja reaktioita kyllä on...en ymmärrä... mutta kai ne menee aikanaan ohi...