Onko mielessäsi rukouspyyntö?

oopee55
Minulla on paljon asiaa rukous- ja kiitosaiheiksi.
Sairastuin aivoverenvuotoon 5/2008. Olen toipunut hyvin ja tullut uskoon 2009-2010. Elämäni palat ovat pääosin paikallaan. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin. Ei minulta ole kavereita puuttunut, mutta se tyttöystävä josta tulee vaimoni puuttuu edelleen Pyydän teidän rukoilevan minun löytävän sen naisen jonka kanssa menen naimisiin! Toinen rukouspyynöni koskee veljeäni ja hänen perhettään: veljeni on ollut uskossa 90-luvun alkupuolelta asti, hän soittaa gospelbändissä, hänen vaimonsa on lähes valmis luterilainen pappi, heillä on 3 lasta. Veljeni sai myös aivoverenvuodon samanikäisenä kuin minä. Itse olen ollut onnekkaampi. koska minulle ei ole jäänyt liikkumiseen tai puheeseen ongelmia. Veljelläni sen sijaan liikkuminen on vaivalloista ja hänen puheensa meni paljon heikommaksi. Pyydän teidän rukouksianne: veljeni mahdollisen hyvän toipumisen puolesta ja voimaa ja rohkeutta hänelle ja hänen perheelleen! Kolmas aiheeni ovat vanhempani: isäni ei usko Jeesuksen vaan hän on vapaamuurari. Tiedän äitini uskovan isäni tavoin ja olen näyttänyt vanhemmilleni TV7 ohjlman "isännän pöydässä" jossa vieraana oli Juhani Julin. Teen edelleenkin töitä sen edestä että vanhempani eivät mene sinne "kuumempaan paikkaan". Pyydän teidän rukoilevan sitä, että vanhempani tulisivat oikeaan uskoon: uskoisivat Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henken. Tässä olivat pyyntöaiheeni: mutta vaikka elämme lopun aikoja, niin tarvitsee aina kiittää siitä mitä olemme saaneet; rukoilkaa ja kiittäää Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä siitä, että: olen toipunut näin hyvin, siitä että, minä pystyn asumaan yksin omassa talossani ja minulla on seurakunta lähellä. Siinä seurakunnassa minun olisi tarkoitus todistaa uskostani seurakunnan edessä! Kiittäkää siitä, että veljeni vaimolla on suuri suku, pääosin heidän kotipaikkakunnallaan ja he ovat myös uskossa! Kiittäkää siitä, että vanhempani rakastavat toisiaan ja meitä ja he ovat olleet naimisissa yli 40 vuotta! Kiittäkää siitä, että olen löytänyt sen oikean seurakunnan, jossa käyn! Kiitokset myös sinulle tästä palvelusta!
 
"Harmaana"
Herra tietää kuinka tiukkaa meillä nyt on. Pyytäisin rukoilemaan sen puolesta, että asiat järjestyisivät. Edessä on myös SUURI elämänmuutos. Siihen kaipaan siunausta ja johdastusta oikeaan suuntaan.

Kiitos jo etukäteen!
 
"surullinen"
Hei.


Voitteko muistaa rukouksin sitä, että kauan minua kiusannut henkilö jättäisi minut jo rauhaan, saisi muuta ajattelemisen aihetta ja kasvaisi ihmisenä tuosta käytöksestä ulos ja jos hänellä jokin ongelma, niin saisi siihen oikeaa apua. Kiitos muistamisesta.
 

Yhteistyössä