Onko miehesi sinusta parempi isä kuin oma isäsi on/oli?

erilaisia juu paljonkin, ja voisin sanoa, että on oma mieheni parempi.. oma isäni ei paljon kotona ollut, yrittäjä kun oli... eikä lomaa tuntenut, mun mies taas omistautuu kokonaan perheelleen ja työ on vain keino hankkia vapaa-aikaa =)
 
yllätys
mun lasten isä on parempi isä omilleen,mitä mun isä oli meille..
Isäni oli (ja on kai edelleenkin jollaine lailla ) tyranni..

Mutta molemmilla on ne hyvät sekä huonot puolensa, molemmista välitän, joskus saattaa jopa rakkaudentunnekkin vilahtaa
 
En ole koskaan ajattelut asiaa, enkä nytkään kun ajattelen osaa siihen vastata.
Tässäkin kohtaa vierastan vertailua.
Mieheni on todella erilainen ihminen, kuin isäni oli.
Heitä on vaikea vertailla muutenkaan millään tavoin keskenään.
Oma isäni oli vaitelias ja sellainen aika väistyvä persoona, samaa ei voi sanoa miehestäni.
Molemilla on (isälläni oli) omat vahvuutensa ja toki myös heikkoutensa.
 
on aika lailla samanlaisia,mun isällä vaan on tosi pitkä pinna. muistan että se olis vaan kerran suuttunu mulle. isälleon helppo puhua kaikesta. kummatkin auttaa kotitöissä ja ilman erillistä kehotusta leikkii lastenkanssa. saan nukkua viikonloppuna pitkään kun mies on aamulla lastenkans. en tiä saiko äiti,mut luultavasti =) kummastakin on pelkkää hyvää sanottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
On todellakin. Ei voi ees verrata!
Ymmärrän, ettei omalla isällänikään elämän eväät olleet parhaimmasta päästä, mutta mieheni on tasapainoinen, Aikuinen isolla A:lla, luotettava, selkeä, keskustelukykyinen, johdonmukainen ja kärsivällinen isä pojilleen.

Näistä adjektiiveistä omaan isääni ei sovi ensimmäinenkään...

Piika-äiti

 

Yhteistyössä