Onko miehesi pitänyt varpajaiset kun on syntynyt toinen/seuraavia lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varpas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vietti varpajaiset, mutta koska mieheni ei juo juurikaan ei ne juhlat olleet mitkään ryyppy bileet vaan hyvää ruokaa, jutustelua ja miehen ystävät toi lahjoja vauvalle. kiva että piti. polttelivat sikarit perinteisesti :)

On pitänyt, muttei ihan heti lapsen synnyttyä. Sammui jo kymmeneltä, eikä päässyt edes baariin saakka. Kyllä hävetti (siis mua), sillä mies oli kutsunut kavereita myös muista kaupungeista, jotka olisivat halunneet juhlia juuri hänen kanssaan, kun eivät kovin usein näe.

Meillä miehen esikoisen varpajaisiin ei kyllä kukaan tuonu vauvalle mitään ja mies piti ne sillon ku oltiin vauvan kans sairaalassa. Ja oli jotkut hirveet ryyppäjäiset. Seuraavana päivänä ehkä klo 15 tuli meitä kattoo krapuloissaan, ja mua ärsytti aika paljon, varsinki ku vauvan imetys ym meni ihan perseelleen ja olin ihan romuna siitä ja oisin tarvinnu jonkun tukemaan.

Niin nyt haluais sit tästä kakkosestakin pitää varpajaiset, ja sillon ku ollaan sairaalassa ja olis viemässä esikoisen mummolleen hoitoon.. En tiedä tekeekö sen silti vaikka kieltäisin.

Yhteistyössä