Onko miehesi ikinä jättänyt syömättä tekemääsi ruokaa?

Mä vastaan meidän perheen ruokahuollosta 99%sesti, nyt kun olen kotona.
Meillä tehdään hyvin usein kahdet pöperöt. En itse syö lihaa/kanaa, mutta miehelle ja lapselle tietysti niitäkin kokkailen.

Viime viikolla tein (lähinnä itselleni) punajuurilaatikkoa. Raastettua punajuurta, sipulia, valkosipulia ja soijarouhetta. Nesteeksi ruokakermaa.

Lämmitin miehelle annoksen sitä laatikkoa kun se tuli töistä. "Huh, mitä tää on. Maksalaatikkoa?" Maisteli vähän. Sanoi ettei millään kykene syömään ja kippasi roskiin. :O

Musta se oli ihan törkeän hyvää. Eipä ole ennen ikinä näin käynyt.
Harmittaa vieläkin että mies käyttäytyi noin moukkamaisesti.

"VIERAS"
mies ei ole mutta mä jätin kerran. mies suorastaan RAKASTAA chiliä.. Kerran teki kastiketta jossa oli chiliä niin paljon etten yksinkertaisesti voinut syödä sitä.

[QUOTE="mä";22422523]ei kuullosta sellaiselta ruualta että olisi kaikkien makuun..[/QUOTE]

No ei kyllä välttämättä.Rakastan vihanneksia ja juureksia etenkin. Tiedän että mies ei niistä niin piittaa, mutta aina ennen on mun sörsselit maistuneet.

En mikään huippukokki väitäkään olevani, mutta vähän kehittynyt tässä lasten myötä :D

Viimeksi muokattu:
"vieras"
En nyt äkkiä muista. Tuossa tapauksessa olisi meillä saattanut maistaa suoraan astiasta pari haarukallista ja sen jälkeen todeta että ottaakin voileipää :D Roskiin ei olisi kipannut vaan kysynyt että syönkö mä eli laitetaanko jääkaappiin kelmun kanssa.

Meillä tuo on ihan ok, kaikesta ei tarvi pitää. Tosin jos epäilisin yhtään, tekisin kaveriksi jotain takuuvarmaa, vaikka jauhispihvejä (joista voi sit kasata lämpöisen leivän nopsaan jos ei lämminruoka uppoa).

"luputupuna"
On...ja silloin jätin minäkin. Tähteiden yhdistäminen ruokakokonaisuudeksi ei onnistunut hirmuhyvin, vai miltäs arvon raati kuulostaa: tonnikala&makarooni avec maksalaatikko!
(opiskeluaikana tiukalla budjetilla :D)

"Maria"
Syö aina ja kehuu ettei edes äitinsä tee niin hyvää ruokaa kuin minä.Ja se jos mikä on kohteliaisuus koska anoppi tekee maittavat pöperöt! Mies kaapii aina astiat tyhjiksi kun olen tehnyt ruokaa.

[QUOTE="vieras";22422579]En nyt äkkiä muista. Tuossa tapauksessa olisi meillä saattanut maistaa suoraan astiasta pari haarukallista ja sen jälkeen todeta että ottaakin voileipää :D [/QUOTE]

No katsos kun mä olen sellainen emäntä että olin laittanut miehellekin valmiiksi lautaselle ruuat ja salaatit ja kaikki.

Ei ole. Mä itse olen muutaman kerran passannut omat tekeleeni kun ovat olleet tajuttoman pahoja. Esimerkiksi kerran nappasin jonkun kaalicurrykookosmaitohässäkän ohjeen netistä. Se oli kamalaa. Mies söi kiltisti vaikka mä ehdotin sille pitsan tilaamista kun ruuasta tuli mitä tuli :D

"joo"
Kai sun miehelläkin on oikeus olla syömättä ruokaa, josta ei tykkää. kyllä meillä mies on joskus jättänyt syömättä mun tekemääni ruokaa, muttei se haittaa, kun en mä niitä ruokia miestä varten tee.

[QUOTE="joo";22422706]Kai sun miehelläkin on oikeus olla syömättä ruokaa, josta ei tykkää. [/QUOTE]

Tietysti. Mutta noin ei ole ikinä meidän 8,5 vuotta kestäneen yhteiselon aikana vielä aiemmin käynyt.

Helmi S
Mun mies syö kaikkia mun ruokakokeiluja mukisematta ja kehuu päälle. Santsaamatta silti saattaa jäädä. :D Pinaattikeittoa ei suostuisi syömään, ja meillä ei sitä sitten syödä.

Punajuuriruuat mullakin jäisi syömättä.

jjep
Jättää aina syömättä kun teen kasvisruokaa, olen kyllä vielä niin paska tyttöystävä että en välttämättä edes tee mitään korvaavaa ruokaa vaan saa itse tehdä sapuskansa jossei kelpaa. :D
Kerran on taitanut syödä kasvisruokaa, kun oli niin kipeä ja nuhainen ettei maistanut mitään.

Yhteistyössä