Onko miehesi ikinä jättänyt syömättä tekemääsi ruokaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kismett
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ruuanlaitto on miehen eli mun heiniä. Yleensä mun keitokset kelpaa rouvalle oikeinkin hyvin mutta joskus on sattunut että suolaa on ollut liikaa. Siippani ei saata syödä kovin suolaista joka on mulla tiedossa joten ihan oma mokani on ollut.

[QUOTE="qwer";22423371]Enää en ihmettele, miten jotkut lapset on niin nirsoja ruuan suhteen. Jos jo kotona oppii, että ruokaa ei tartte syödä jos ei tykkää.

Meillä kaikki syö kaikkea. Lapselle opetetaan, että kaikkea on kohteliasta maistaa, ja aina ei ole tarjolla pelkkiä lempiruokia. Kaikki ruoka ei ole herkkuruokaa, mutta ruoka ei (yleensä) ole pahaa. Ellei sitten ole jotenkin täysin epäonnistunut. Mies lisää usein mausteita omaan annokseensa, koska on tulisemman ruuan ystävä.[/QUOTE]

Näin täsmälleen meilläkin. Kaikesta ei voi pitää, mutta syömään kyllä pystyy. Ei mulla ikinä ole ruoka niin epäonnistunut, ettei sitä olisi voinut syödä.

Voi, eksä jätti syömättä monestikin. Tiesin kyllä ettei se siedä sipulia, mutta kerrankin kun olin tehnyt jauhelihakastiketta, se karjaisi kesken syömisen: "Jumalauta, tässähän on sipulia saatana!" Sanoin että ei voi olla, kun en ole siihen sipulia edes laittanut! No se näytti että kato nyt, näin iso pala löytyi. Huokaisin ja totesin, että ensinnäkään tuo EI ole iso pala ja toiseksi, laitoin jauhelihamaustetta, josta se jättisuuri pala sit oli peräisin : /

On se jättänyt muutaman kerran. Ei oikeen tykkää broileriruuista ja niitä silloin tällöin itsepäisesti teen, koska muu perhe tykkää. Ja kyllä se jaksaa nirpistellä ja nyrpistellä muutoinkin, mutta syö pitkin hampain... meidän ruokamaut ei kyllä kohtaa missään kohdin, jos totta puhutaan.

On jättänyt, jos ei ole ollut nälkä. Mie teen melkein aina kasvisruokaa. Urheasti syö soijapöperöt sun muut, vaikka saan ne usein maistumaan lähinnä pahvilta. Viimeksi otti lisääkin, kun oli tagliatellea tofu-kasviskastikkeella. Siitä tuli kyllä harvinaisen hyvää.

Empä muista että semmosta tilannetta kauheesti ois ollunna. Mies on muistaakseni söi hyvin urheasti jopa tuhdisti suolattua marjapuuroa :x Meidän perheessä se on niin päin et jos joku ei syö niin se olen minä

Yhteistyössä