Onko miehesi hyvä ostamaan sulle lahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Pientä galluppia niille, joilla lahjoja vaihdetaan aikuisten kesken: Osaako miehesi ostaa jotain ihan omatoimisesti vai joudutko rautalangasta vääntämään, mitä haluaisit saada? Onnistuuko miehesi ostoksissaan ja tunteeko makusi?

Itseä kyrsii, että miehen on niiiin kamalan vaikeaa ostaa mulle mitään. Onhan mulla tarkka maku vaatteissa tms, mutta toisaalta olen myös vaatimaton ja ilahtuisin vaikka sukista tai suihkuvaahdosta. Vituttaa kaiken joulusählingin päälle huolehtia vieä oma lahjansakin, kun lasten vuoksi jotain on kiva olla. Siksi siis, etteivät ihmettele, että äiti on ollut tuhma kun ei saa mitään:)

Ei se ole kovin vaikeaa, jos tilillä on katetta. Kultaliikkeeseen tai Louis Vuittonen liikkeeseen vaan ja sieltä jotain mukaan. Mutta jos alkaa sniiduilla budjetin kanssa, niin sitten se varmaan menee vaikeaksi.

Ei mullekaan Vuittonia, kiitos vaan.

Mutta ei osaa ostaa itsenäisesti, meillä todella eri maku monessa asiassa ettei oikein tajua mun tyyliä.
Onneksi mies on valtavan hyvä ottamaan pienistäkin vihjeistä vaarin ja siten olenkin saanut aina toivotun lahjan. :)

Mun mieheni vinkinlukutaito on sillä tasolla, että sille pitää etsiä nettikaupasta sopiva tuote, valita oikea koko, siirtää se ostoskoriin ja hyväksyä tilaus. Tässä kohtaa mies voi maksaa. Näin saattaa saada hyvän lahjan tai ainakin välttyy kuuntelemasta viikkojen ajan valitusta siitä, kuinka ei keksi mitään ja valivali.

[QUOTE="aapee";27750319]Mun mieheni vinkinlukutaito on sillä tasolla, että sille pitää etsiä nettikaupasta sopiva tuote, valita oikea koko, siirtää se ostoskoriin ja hyväksyä tilaus. Tässä kohtaa mies voi maksaa. Näin saattaa saada hyvän lahjan tai ainakin välttyy kuuntelemasta viikkojen ajan valitusta siitä, kuinka ei keksi mitään ja valivali.[/QUOTE]

:heart:

Ei tää ole ollenkaan hullumpi vaihtoehto. Meilläkin siirrytty yllätyksistä valikoituihin lahjoihin. ;)

Yhteistyössä