Onko miehenne töissä ja kuinka paljon?

Onko lapsenne isät töissä ja kuinka paljon?
Meillä isä tekee normaalia viiden päivän viikkoja ja keskimäärin 8h päivässä, mutta silti tuntuu, että isä ei ole koskaan kotona..
Miehelläni on vielä se, että hän on työnarkomaani. Hän on joustava työaikojensa suhteen ja tämän takia pomollensa tärkeä. Mieheni tekee yleensä iltavuoroja (hän on ravintolatyössä).
Tytöllämme on lievä koliikki, joka esiintyy juuri aina iltaisin. Olen niin yksin... Uloskaan/vierailulle ei voi lähteä tytön huutojen takia...Olen päivät pitkät kotona tytön kanssa ja tunnen itseni niin eristyneeksi.
Ainoa sosiaalinen kanssakäyminen tapahtuu mieheni kanssa. :(

Pilli
On töissä, normaalit työajat, noin 40 tuntia viikko. Ihmetyttää kun lapsia kerhoon kuskaa, kun toisten isät ja äidit pääsee vuorotelllen hakeen. että eikö täällä kenenkään toisen mies ole töissä, tai edes jompi kumpi.

alannah
Lapseni isä on normaalisti töissä ma-pe. Lähtee lasten kans hieman enen klo aamu 7. Vie tarhaan ja hakee lapset tarhasta ja ovat kotona hieman ennen puolta viittä ilta päivällä. Ennen mä hain lapset tarhasta mutta oon nyt kolmannen vauvan kans kotona. Tietenki tarpeen vaatiessa mieheni voi joustaa työajassa. Jos on tarpeen...

Sidney
Töissä on ja välillä tuntuu tekevän liikaakin töitä, mutta tuohan se rahaa sitten taloon hyvin...Eli työpäivät saattaa venyä jopa 14 tuntisiksi ja sitten se painuu nukkumaan ja herää aamulla ja lähtee töihin...Harmittaa tuollaisina päivinä, ettei oikeen nähdä toisiamme ollenkaan :(

Meillä isä on töissä normaalin "virka-ajan", siis 8-16 ma-pe. Harvoin kuitenkaan lähtee ihan klo 16 töistä, useimmiten on puoli tuntia päälle ja on kotona vasta klo 17. Mun puolesta vois tulla vähän aikaisemminkin. Onneks ei oo mitään työnarkomaanityyppiä, joskus vaan töitä on niin paljon et ei ehdi aikaisemmin kotiin. Hyvä puoli on et työpaikan politiikka on sellanen et ylityötunnit saa ottaa vapaina, eli joskus voidaan ottaa esim. pitkä viikonloppu kun on tarvis, esim. huomenna mies on töissä vaan puoleen päivään kun iltapäivällä on menoja.

Nilla, mulla palautuu niin hyvin mieleen esikoisemme koliikki ja ne tunnot joita silloin oli. Se ei tosiaankaan ole helppoa ja varsinkin jos olet suurimman osan ajasta yksin. Onko teillä mitään puistoa lähellä? Mene käymään aamupäivällä vaikka siellä tai jossain mll:n perhekahvilasa. Sieltä löytyy varmasti sosiaalista seuraa ja ihmisiä, jotka ovat samassa tilanteessa kuin sinä. Myös hoitoapua on saatavilla esim Mannerheimin lastensuojeluliiton kautta edullisesti. Koeta saada itsellesi seuraa, sillä sinun jaksamisesi on tärkeää myös vauvallesi.

chinagirl
MIes reissaa paljon tyonsa puolesta. n 200 paivaa vuodessa.TYo vie milloin minnekin. Aika vaihtelee viikosta useaan kk. JOskus kerkii jopa muutamassa paivassa takaisin kotia. YLeensa kaikki viikonloput menee tyossa, joku lahtee tai tulee tai on kokonaan poissa.TYoaika ei ole mikaan perinteinen 40 h/vk. Yksi viikko tuli lahes 100 h tyoaikaa. Vuodessa tulee n 1500 ylityotuntia.

Supris
Mieheni on töissä huonekaluliikkeessä, joka on auki ma-la 10-18. Tuntuu siis välillä päivä aika pitkältä täällä kotona lapsen kanssa. Joskus joutuu lauantaisinkin töihin, joskus ei. Se on inhottavaa kun ei oikein mitään vio suunnitella, kun ei tiedä joutuuko töihin vai ei.

Yhteistyössä