Onko mieheni tunteeton?:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin

Vieras
Taas riideltiin,tai no mykkäkouluahan tuo pitää,ei osaa riidellä..Suuttui,kun vähän mäkätin tiskeistä päivällä,sen jälkeen huusi,että "Painu vittuun",eikä enää puhunut mulle mitään..Minä itse oon lyhytvihainen ja voisin aina heti unohtaa kaikki negatiiviset jutut ja aloittaa alusta..Mies lähti sitten kävelylenkille ja veljensä luokse,koska ei jaksanut minua..:( Minä yksin kotona itken silmät päästäni,kun on niin paha olla ja yritän saada lapset yöpuulle,hermot koetuksella..laitoin miehelle viestin,että olenko ansainnut tämän olemalla niin paha ja,että itken kovasti..Ei tullut mitään vastausta..Miestä ei kiiinnosta.Osaa olla todella kylmäkiskoinen niin halutessaan..En tiedä,jaksanko tunteellisena ihmisenä enää kauaa..:((

Meillä aika samanlaista, mutta mä en haistattele, enkä "puhu rumasti". Toissapäivänä sanoin, että voisko mies nousta aamulla auttamaan lasten valmiiksi laittamisessa, kun neljä pitää saada kouluun ja päiväkotiin, sen jälkeen mä sain kuulla haistatteluja ja nyt mies ei oo puhunut mulle sen jälkeen mitään... välillä voi olla viikonkin hiljaa ja sitten vaan sanoo, ettei riidellä enää ja sitten pitäisi kaikki olla hyvin. Mä oon nyt muuttamassa, kun en jaksa enää sitä, että mistään ei voida puhua ja puolet vuodesta kuluu mykkäkouluun olemattomien asioiden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26153164:
Meillä aika samanlaista, mutta mä en haistattele, enkä "puhu rumasti". Toissapäivänä sanoin, että voisko mies nousta aamulla auttamaan lasten valmiiksi laittamisessa, kun neljä pitää saada kouluun ja päiväkotiin, sen jälkeen mä sain kuulla haistatteluja ja nyt mies ei oo puhunut mulle sen jälkeen mitään... välillä voi olla viikonkin hiljaa ja sitten vaan sanoo, ettei riidellä enää ja sitten pitäisi kaikki olla hyvin. Mä oon nyt muuttamassa, kun en jaksa enää sitä, että mistään ei voida puhua ja puolet vuodesta kuluu mykkäkouluun olemattomien asioiden takia.

Minäkään en haistattele,oli siis mies,joka haistatteli minulle :( Meillä taitaa olla sama tilanne edessä kuin teillä,koska en itsekään enää kohta jaksa hermoja raastavaa mykkäkoulua..

Minäkään en haistattele,oli siis mies,joka haistatteli minulle :( Meillä taitaa olla sama tilanne edessä kuin teillä,koska en itsekään enää kohta jaksa hermoja raastavaa mykkäkoulua..

Ai joo, anteeksi luin liian nopeasti :( Me ollaan väännetty ja käännetty varmasti reilusti yli vuosi ja nyt alkaa mitta olla täynnä. Jos mä jostain sano, niin mies saattaa haistatella, sanoa ettei oo jaksanu kattella mua aikoihin... tai jotain muuta yhtä mukavaa ja sen jälkeen täysi hiljaisuus, jos mä yritän puhua ja selvittää asioita, tai itken, niin mies vaan tuijottaa ei puhu, ei kuuntele eikä vastaa mun kysymyksiin :( Liian rankkaa mulle, joka olisin valmis sopimaan arkipäiväiset riidat muutamassa minuutissa, kun on kyse jostain aivan älyttömän pienestä. Ainoa mutta on neljä lasta, joista kaksi nuorinta on miehen ja kaksi vanhempaa pitävät isänään miestä, eli ero on varmasti tosi rankka. yhteiseloa on takana kuitenkin jo lähes 8-vuotta.

Teissä kummassakin oli vikaa tuossa tapauksessa. Siihen nalkuttamiseenkin menee hermot. Haluat mieheltä hyvittelyä ja anteeksipyynnön. Oletko itse pyytänyt anteeksi? Vai aloitko jo ensimmäisessä viestissä valittamaan miehen käytöksestä? Silloin mieskin on puolustuskannalla.

On se ehkä vähän tunteeton, tai ainakin vähän helposti hiiltyvä.

Mutta joku tekstari ärsyttäisi muakin sikana. Jos olisin kävelyllä tms riitaa paossa niinsanotusti, ja tulisi hieman marttyyrisävyinen "olenko ansainnut tämän, itken täällä vuolaasti"- viesti niin HUOKAUS. En mä jaksaisi, oikeasti. En saada enkä lähettää tuollaisia viestejä. Asioista voi keskustella ilman itkua tai mäkätystä sitten, kun mies tulee kotiin.

On se ehkä vähän tunteeton, tai ainakin vähän helposti hiiltyvä.

Mutta joku tekstari ärsyttäisi muakin sikana. Jos olisin kävelyllä tms riitaa paossa niinsanotusti, ja tulisi hieman marttyyrisävyinen "olenko ansainnut tämän, itken täällä vuolaasti"- viesti niin HUOKAUS. En mä jaksaisi, oikeasti. En saada enkä lähettää tuollaisia viestejä. Asioista voi keskustella ilman itkua tai mäkätystä sitten, kun mies tulee kotiin.

Näinpä! Mua myös ärsyttäisi sellainen itkeskely.

Kannattaa antaa miehen tuulettua. Minäkin revin aina ennen pelihousuni, kun mies lähti kävelee kesken riidan ja minä olisin halunnut selvittää asiaa. No, tajusin sitten, että mies tarttee sen lenkin ja palaa sit rauhottuneena ja itsekin rauhotun sillä aikaa.

Yhteistyössä