ONKO MIEHENI SAIRAS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo harmaana

Vieras
Mieheni nukkuu alasti, kulkee estotta munasillaan illalla (lapset kuitenkin nukkumassa)
Kuvaa sukukalleuksiaan digikameralla ja laittaa niitä mun kännykkään näytönsäästäksi. Kysymättä minulta.
Lähettelee kuvia munistaan minulle textareina ja kysyy " nusvataanko?".
Joka päivä kyselee moni monia kertoja päivässä. Tehdäänkö illalla sitä ja tätä.
Kerjää että puristelen hänen muniaan kun vaikka tulee lähelle.
yms mukavaa :/

Mies on reilu 40v ja käyttäytyy noin. TYMPÄSEE.

Mua ahdistaa. Olen miehelle sanonut siitä ja siitä hän suuttuu aina.

Mitä pitäs tehdä?

Munkin mies nukkuu alasti ja kulkee munasillaan ennen nukkumaan menoa. Mutta mitän noista muista ei tee. Tiedän kyllä, että nauttii kalleuksiensa hyväilemisestä, mutta ei pyydä sitä, eikä ole sitä vailla koko ajan.
Mun mielestä sun miehellä on jonkin sortin pakkomielle tai riippuvaisuus.

Seksin nälkäinen ainakin. Minusta tuo on ihan normaalia puolisin käytöstä... meillä me kuljetaan muutenkin kotona usein alasti miehen kanssa vaikka lasten nähdenkin. Mitä häpeämistä omassa kehossa on? Kun lapset eivät näe, otetaan mekin valokuvia sukuelimistä jne;) Hauskaa huvia, kuvat vaan poistetaan ettei joudu vääriin käsiin.

No minäki olen sitten sairas.
Kuljen ja nukun monesti alasti, lasten nähdenkin.
Kuvaan toosaani toisinaan ja lähettelen kuvia miehelleni...tosin ne yleensä sitten kuitenkin poistetaan myöhemmin.
Kiehnään miehen kyljessä monta kertaa päivässä ja kyselen "nusastaanko?" Tosin en pyydä miestäni kopeloimaan minua, hän tekee sitä ihan kylliksi muutenkin...;) Eikä mies tätä moiti, päinvastoin, kovastihan tuo on mielissään...

Etkö tiennyt, että mela miehelle on se kaiken a ja o ja aivan järkyttävän ihana ja tärkeä, oli sitten minkä näköinen tahansa!!:D Tuo piirre näkyy pojissa jo 1veenä...

Kuulostaa normaalilta viriililtä mieheltä tuo sinun miehesi.
Kaipaa (kai) vaimoltaan enemmän kiinnostusta ja "hulluttelua" seksiin?

Jos pidät miestäsi sairaana, meitä on suuri joukko muitakin seksistä "sairaita";)

Tuosta sinun tekstistä vois päätellä, ettet itse ole seksistä kovin kiinnostunut ja ehkä olet vähän kuivankin luontoinen, oletko?
Anna miehellesi torttua ja hoida hänet tyytyväiseksi ainakin 2 kertaa viikossa! Luulis että vähän auttaa.;)

Mun mies on ihan hulluna seksiin ja muhun ja sille on nautinto, jos mennen tullen hiplaan sitä jostakin kohdasta, ei vält. munista.
Mutta jos se alkaisi kaluaan kuvaamaan ja lähettämään niitä kuvia mulle tekstareina saati johonkin näytönsäästäjäksi asentelemaan, niin sitten se menis jo liian pitkälle. Ja osaa puhua muustakin, kuin nussimisesta. Ja aika harvoin sanallisesti mitään ehdotteleekaan päivän aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Tuosta sinun tekstistä vois päätellä, ettet itse ole seksistä kovin kiinnostunut ja ehkä olet vähän kuivankin luontoinen, oletko?
Anna miehellesi torttua ja hoida hänet tyytyväiseksi ainakin 2 kertaa viikossa! Luulis että vähän auttaa.;)

Mua oksettaa tommoset neuvot. Ei nainen ole sitävarten olemassa, että hoitaisi miehen tarpeita. jos ei huvita, niin ei huvita. Ei minuakaan moinen moukkamaisuus saisi syttymään. :$

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

Mua oksettaa tommoset neuvot. Ei nainen ole sitävarten olemassa, että hoitaisi miehen tarpeita. jos ei huvita, niin ei huvita. Ei minuakaan moinen moukkamaisuus saisi syttymään. :$

Ei olekaan stä varten olemassa, mutta itse ainakin rakastan omaa miestäni hurjasti ja h.a.l.u.a.n antaa hänelle kaikkeni!:)

Ei olekaan stä varten olemassa, mutta itse ainakin rakastan omaa miestäni hurjasti ja h.a.l.u.a.n antaa hänelle kaikkeni!:)

Niin minäkin omalleni, mutta en haluaisi jos hän käyttäytyisi kuvatunlaisella tavalla.
:$

Niin minäkin omalleni, mutta en haluaisi jos hän käyttäytyisi kuvatunlaisella tavalla.
:$

No se onkin sitten makuasia! Eikös? Meillä viljellään rankasti huumoria ja tämä tyyli taitaa olla osa sitä, vaikka myös ihan totistakin samalla...en osais kuvitella mitään elokuvamaista huohotusta miehen rinnalla ja sitä, kuinka siihen tilanteeseen ollaan harkitusti ja kiihkeästi tultu...:D Meille menee puolin ja toisin tyyliin "nusastaako?" "ai että ku sais ees vähän munaa!" ...ja sitten jossakin välissä vedetään pikapanot ja ollaan taas tyytyväsiä molemmat. Olen varmaan aika miesmäinen itsekin, luulen. Mutta sopii meille!;)

No sehän on hulluna suhun!
Ja mitä ihmeellistä alasti nukkumisessa kulkemisessa on? Meillä tekee niin kaikki. Yhdyn noihin mielipiteisiin, että taidat olla vähän estoinen.
Jos miehesi huomio loukkaa sinua, kerro hänelle, että tapa jolla hän sinua huomioi on väärä,haluat erilaista esileikkiä/läheisyyttä.
Mut mietis asia loppuun; voisko ton kääntää niinpäin, että miehesti kokee sinut niin läheiseksi ja turvalliseksi kumppaniksi, että voi osoittaa halunsa suoraan ja varmaan kaipaisi sinulta samaa!

Yhteistyössä