Onko mieheni liikuntainto enään tervettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vain"

Vieras
Olemme molemmat mieheni kanssa 25-vuotiaita ja työssä käyviä. Kysyisinkin nyt visaampien mielipidettä mieheni joka päiväisestä liikunnan harrastamisesta.
Hän käy kolmesti viikossa kamppailulajitreeneissä ja siihen päälle vielä 4 kertaa salilla. Heti kun kelit sallii alkaa varmasti juosta vielä lenkkiä päälle..pitää kyllä yhden lepopäivän viikossa,mutta silloinkin on jotenkin hermostunut ja myöntää itsekkin että on tavallaan huono omatunto kun ei tänään liiku..eniten ehkä tässä harmittaa kun harrastukset vievät niin paljon aikaa,lähes kaikki kotityöt ovat niskoillani ..lasten hankinnasta hän on myös sanonut ettei halua,koska ei muuten ehtisi harrastaa..mitä tässä nyt sitten voi tehdä,vai onko muillakin näin???

Mun mielestä toi kuulostaa normaalilta...

Mun miehellä:
2-3xvk kuntokiekkoa
1-2xvk kaukalopalloa
1-2xvk salibandya
1-4xvk sali
0-4xvk lenkki

Jos joku laji menee minimissä niin toista lisätään, joka tapauksessa vähintää 5-6 liikunta kertaa viikossa. Vapaapäivän levottomuus on myöskin tuttua.

missä aika perheen ja puolison kanssa?

Kiakko- ja kaukisvuorot on la aamuna klo 8-9 tai sitten iltaisin klo 21 eteenpäin. Lauantaisin me muut ei herätä noin aikaisin ja iltaisin lapset menee nukkumaan niihin aikoihin kun mies lähtee reeneihin/peliin.

Salille menee miten aikatauluihin sopii niin ettei haittaa yhteistä aikaa. Lenkille pääsee helposti, kun juoksee töihin tai sitten lasten harrastusten aikana.

Salibandy on ainoa joka voisi haitata, mutta kun sitä ei niin usein ole, että ei siitäkään mitään haittaa ole.

Yhteistyössä