onko mieheni liian vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neitokainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neitokainen

Vieras
Vuosi sitten tapasin ihanan miehen joka jätti perheensä vuokseni.
Hän on erittäin huomaavainen ja ihana mies kaikinpuolin. Tuo kukkia ja suklaata jne. :heart:
Koko seurustelumme ajan olen saanut kuulla kaikilta, että ikäeromme ei ole sopiva. Saisin kuulemma nuoremmankin miehen, mutta kun en halua. Uskon että mieheni on juuri sopiva minulle. Pitää minusta huolta jne.
Haluaisimme kovasti lapsen ja olen tästä ystävilleni puhunutkin. Tuomio vain oli tyly, mieheni on liian vanha isäksi ja muutenkin minulle.
Itseäni ei ikäero haittaa. Minä olen siis 23 vuotias ja mieheni täyttää ensi kuussa 62.

Itse vain olen toivottoman rakastunut ja nyt haluttaisi jättää ehkäisy pois. Lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.:heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Neitokainen:
Vuosi sitten tapasin ihanan miehen joka jätti perheensä vuokseni.
Hän on erittäin huomaavainen ja ihana mies kaikinpuolin. Tuo kukkia ja suklaata jne. :heart:
Koko seurustelumme ajan olen saanut kuulla kaikilta, että ikäeromme ei ole sopiva. Saisin kuulemma nuoremmankin miehen, mutta kun en halua. Uskon että mieheni on juuri sopiva minulle. Pitää minusta huolta jne.
Haluaisimme kovasti lapsen ja olen tästä ystävilleni puhunutkin. Tuomio vain oli tyly, mieheni on liian vanha isäksi ja muutenkin minulle.
Itseäni ei ikäero haittaa. Minä olen siis 23 vuotias ja mieheni täyttää ensi kuussa 62.

Itse vain olen toivottoman rakastunut ja nyt haluttaisi jättää ehkäisy pois. Lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.:heart:

Ei taida olla totta tää kertomus???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisätään vielä, että olen aina tykännyt vanhemmista miehistä. Ei tämä ole ainut vanhempi mies jonka kanssa olen ollut.:)
Vanhempi on iha ok, mutta olet lähes negrologi! NELJÄKYMMENTÄ vuotta!!! Sehän vois olla sun isosisäs!

Mua harmittais ihan hirveästi se, että on luultavaa, että mies ei elä enää montaa kymmentä vuotta ettekä näe yhteisiä eläkepäiviä. Lapsellasi olisi 70 vuotias isä kun lapsi olisi 10! Voihan toki olla että nuorikin ihminen kuolee, mutta puhunkin todennäköisyyksistä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli kellään ei ole kokemusta vanhemmista miehistä?

No antaapi olla sitten. Anteeksi että kysyin mielipidettänne/kokemuksia.

No 20vuotta vanhemman vois vielä jotenkin ymmärtää, mutta toi 40vuoden ikäerp on jo aika järkky.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
On. Mutta jos sikarikas niin sitten ei niin haittaa. Ihan vaan sen takia että arki koittaa ilman reiluja rahavaroja hyvin pian

Siinä tapauksessa toi mies on liian nuori, pitäis olla jo yli 80 vuotias ;)

Yhteistyössä