Onko miehelle väliä (rinnoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruma

Vieras
millaiset rinnat naisella on. Vieläkö tällaisella kolmea imetetyllä riippurinnalla olis vientiä. Voisiko ne olla vielä jonkun mielestä kiihottavat. Tyhmä kysymys mutta kysyinpä kuitenkin. Vastauksenkin jo melkein tiedän. Onko silikoni siis ainut vaihtoehto? Joo, ja tiedän että ei se yksistään rinnoista ole kiinni mutta kun mul on nyt joku kompleksi näistä.

Minä luulen, että miehet nyt ei niin kauheasti välitä niiden näöstä tai että ei miehillä ole niin tarkat kriteerit. Se, miltä rintojen kuuluu näyttää on paljon kirjavampi, kuin se kuva, minkä mainoksista ja teeveestä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Miehet on joko tissi- tai peppumiehiä, joten jos sulla on hyvä perä, niin ei hätää B)

Mahtavaa, sitten on tulevaisuuteni pelastettu. pitää lähestyä miehiä takaperin, se kun on ainoa osa kehostani joka on säilynyt suht hyvänä käytöstä huolimatta :)

Mulle on yks tuttu 30v sinkkumies sanonut, ettei niillä tissien roikkumisella oo mitään väliä (samoin mahanroikkumisella).

Käskin tehdä kyselyä kaveripiirissään ja pari oli ollut mallivartalo vaatimuksilla, mut suurinosa sano ettei sillä oo väliä.

Miehet on joko tissi- tai peppumiehiä, joten jos sulla on hyvä perä, niin ei hätää B)

Entä sitten, jos törmää superihanaan tissimieheen, vaikka ainoastaan peba on vaatimukset täyttävä? :o :(

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Entä sitten, jos törmää superihanaan tissimieheen, vaikka ainoastaan peba on vaatimukset täyttävä? :o :(

No sehän on sitten miehestä kiinni - onko valmis tinkimään tisseistä...

Mulla on ollut A-kupin rinnat. Ja synnytin ja imetin 3 lasta. Ja nytkin ne on A. Mutta mulla on ihana itseäni muutamaa vuotta nuorempi vakikaveri, joka ihannoi ja palvoo mun pieniä, raskauarpisia rintoja. No nännit on aina olleet pystyt ja "tuttimaiset" ja niistäkin se tykkää. Joten älä huolestu, jokaisella miehellä on omat mieltymyksensä.

Alkuperäinen kirjoittaja tattista:

Mahtavaa, sitten on tulevaisuuteni pelastettu. pitää lähestyä miehiä takaperin, se kun on ainoa osa kehostani joka on säilynyt suht hyvänä käytöstä huolimatta :)

Osamiehistä on myös säärimiehiä, eli ei muuta kun minihame päälle ja peppua keikuttamaan B)

pääsääntöisesti tissit kun tissit kelpaa miehille.
se että ne karsastas jonkinmoisia tissejä on vaan naisten keksimää..toki tietynlaisia mieltymyksiä on kaikilla,mutta tissit on kivoja on ne sitten mimmosia tahansa.

Yhteistyössä