Onko miehellänne naispuoleisia kavereita ja vastaavasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
teillä miespuoleisia?
Tapaatteko heitä ilman miestänne, ja mites tapaako mies ilman teitä?

Tuli tuosta yhdestä alotuksesta tämmönen mieleen.

Mulla on enemmän miespuoleisia ja aika moni on miehenkin kavereita, ja miehellä on naispuoleisia ketä tunnen ja ketä en oikeestaan.

Tapaan heitä ja soittelen niin kuin muillekin ihmisille, ja mies tekee samoin.

sähän vastasitkin sille kummitätiä epäilevälle että ei tuollaisessa oo mitään..
mutta ei ole mulla yhtään miespuolista ystävää(jos ei lasketa työ/opiskelu kavereita, miehen sukua ym), eikä miehelläni naispuolista...tuntuis aika oudolta jos olis.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No meillä on yhteisiä kavereita. On mulla miespuoleisia kavereita, mutta samalla ne on mun miehen kavereita ja tapaan niitä mieheni kanssa.

Näin.

Yksi miespuolinen, esikoisen kummisetä, on meidän molempien erittäin hyvä kaveri. Hänen kanssaan kahdestaankin saatan olusella poiketa, tai hän saattaa tulla käymään vaikkei mies olekkaan kotona.

Ei ole kummallakaan... Suhteen alussa oli molemmilla, mutta ne on kyllä jonnekin jäneet jo ajat sitten. Hmm... nyt aloin oikein ihmettelemään, että minne nekin jäivät, ei kai sitten tullut pidettyä vaan yhteyttä enää.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
sähän vastasitkin sille kummitätiä epäilevälle että ei tuollaisessa oo mitään..
mutta ei ole mulla yhtään miespuolista ystävää(jos ei lasketa työ/opiskelu kavereita, miehen sukua ym), eikä miehelläni naispuolista...tuntuis aika oudolta jos olis.

Joo mutta onhan meitä erilaisia, että ei voi sanoo onko vai ei.
Ite en osais ajatella asiasta mitään mutta jollekin toiselle se voi olla taas päinvastoin.

Kyllä on. Kummallakin vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, joita tavataan yksin sekä yhdessä puolison kanssa. Mieheni on suorastaan ystävystynyt miespuolisen kaverini kanssa eli käyvät joskus oluella kahdestaan, auttavat toisiaan remppahommissa jne.

On kyllä. Osa yhteisiä tuttuja, eikä ole lainkaan kummallista että meillä käy mies puolinen kaveri vaikka oma ukko ei olisi kotona ja sama toisin päin. En kyllä tiedä mitä tykkäisin jos nyt tulisi kuvioihin jotain uusia "kavereita".. :whistle:

mie aloitin tuon toisen keskustelun. alkujaan mies kielsi minulta kaiken yhteydenpidon vastakkaista sukupuolta oleviin kavereihini. tuolloin jäinkin todella yksin. mies on ollut aina sairaalloisen mustasukkainen.

nyt hän on päättänyt että hän voi silti itse käydä tämän naisen luona kahvittelemassa ilman minua. vaikka aiemmin on ollut niin vastaan kaikenlaista tuollaista toimintaa. nyt siitä onkin tullut hyväksyttävää. samaten sanoi että ei haittaa vaikka minäkin kävisin miespuolisten tuttujen luona. ettäettäettä...

No ei miehellä juurikaan ole.. tai ne mitä on, ovat miehen kavereiden puolisoja =)
Minulla sitten taas on vaikka kuinka paljon miespuolisia kavereita ja näenkin heitä vaihtelevalla menestyksellä.mulla on melkein aina ollut enenmmä mieskavereita kuin naisia :D ( mä oon kuulemma "hyvä jätkä" B) )

meillä on molemmilla kavereita ja todellakin nähään niitä ilman että toinen epäilee/vahtii toista...oon joskus ollut jopa yötä kaverilla ilman ukkoa ym ja sama ukko on ollut nais puolisella kaverillaan yötä ilman mua..eikä se meille tuota ongelmia=)

Eipä juurikaan ole kummallakaan ystävinä. Ehkä yksi miespuolinen tuttu on, jonka kans minäkin voin soitella joskus. Miehellä on työkavereina naisia, joiden kans on käynyt olusella ja soitellutkin, tosin työasioista.
En tykkäisi, jos mies kävisi yökylässä jonkun naispuoleisen kaverin luona, ja päinvastoin.

On molemmilla, tosin suurin osa on nyt jäänyt vähän vähemmälle yhteydenpidolle. (Tosin ihan välimatkasyistä.) Ihan samoja juttuja on aina tehty kuin muidenkin kavereiden kanssa, eikä tästä ole edes tarvinnut keskustella.

Mulla on kaksi mieskaveria, isännällä ei tällä hetkellä ole ketään, jota "ulkoiluttaisi" säännöllisesti. Mä näen noita miesystäviäni silloin tällöin, enempi ollaan yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Mulla ei oikeastaan ole yhtäkään mieskaveria tällä hetkellä. Pari semmoista löytyi vielä joskus muutama vuosi sitten, mutta yhteydenpito on jäänyt vähitellen muutettuamme eri paikkakunnille. Miehellä on yksi hyvä naispuolinen ystävä, josta on tullut minunkin ystäväni :)

Yhteistyössä