onko miehelläsi ystäviä ?

vieras
Ei ole yhtään ystävä-ystävää, ainoastaan työkavereita ja lapsuudesta tuttuja kavereita, joiden kanssa tekemisissä ehkä kerran kahdessa vuodessa jos sitäkään.
 
miten jaksaa ilman ystäviä / ystävää se mieskään ? joskus mä olen miettinyt mun tädin miestä, jolla ei ihan oikeasti ole ketään ystävää - ei ole koskaan ollut - sellasta toista miestä jolle puhua tai käydä jossain tai jotain?? :(
 
Ei ole. Ei halua ystäviä. Viihtyy kotona yksikseen ja perheen kanssa. Harrastus löytyy ja tiivis porukka siinä, mutta ei tykkää pitää yhteyttä muuten näihin kavereihin, vaikka sieltä päin ovat kutsuneet illanviettoihin ja kylään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei ole. Ei halua ystäviä. Viihtyy kotona yksikseen ja perheen kanssa. Harrastus löytyy ja tiivis porukka siinä, mutta ei tykkää pitää yhteyttä muuten näihin kavereihin, vaikka sieltä päin ovat kutsuneet illanviettoihin ja kylään.
miten joku voi sanoa ettei halua ystäviä ? ihan uutta mulle :)
 
Ei ole. Ei ole minullakaan. Paitsi toisillemme olemma ystäviäkin. Enpä tiedä sitte mikä meissä mättää, ehkä se, kun ei sosiaalisia olla... Molemmat ollaan koettu se, mitä ne "kaverit" on, varakaverikuviot jne, ja ollaan päädytty samaan eli parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:
Ei ole. Ei halua ystäviä. Viihtyy kotona yksikseen ja perheen kanssa. Harrastus löytyy ja tiivis porukka siinä, mutta ei tykkää pitää yhteyttä muuten näihin kavereihin, vaikka sieltä päin ovat kutsuneet illanviettoihin ja kylään.
miten joku voi sanoa ettei halua ystäviä ? ihan uutta mulle :)
Tuo on tuollainen ihme erakko. Ei halua juuri pitää yhteyttä sukulaisiinkaan.
 
Mistä ne oikeen kerää niitä? Haavin kanssa väkijoukossa "saalistamassa"? Entä itte?
Musta tuntuu, että itellä ainoat mahollisuudet on silloin, kun koulu alkaa uudessa paikassa, eli hyvin vähän tilaisuuksia, ja tähän asti on neki menny pieleen.
 
meil näin
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mistä ne oikeen kerää niitä? Haavin kanssa väkijoukossa "saalistamassa"? Entä itte?
Musta tuntuu, että itellä ainoat mahollisuudet on silloin, kun koulu alkaa uudessa paikassa, eli hyvin vähän tilaisuuksia, ja tähän asti on neki menny pieleen.
lapsuudesta ja nuoruudesta on mun miehelle ne ystävät ja suurin osa tutuista ja kavereista jäänny. totuushan on, että mitä vanhemmaks tulee, sen vaikeampaa on sitoa ystävyyssuhteita.
 
mie
Minusta iän myötä ystävystyminen on vain helpottunut. En edes huolisi erakkomaista miestä. Ystävien määrä ei ratkaise, mutta tuttavien kyllä. Sosiaaliset taidot vajanaiset, jos ei ole kohtalaista määrää tuttavia. Itse saan nykyään helposti ystäviä, ennen lukiota ei minulla juur kettää ollukkaan.
 
vieras
ei oo muuta kuin työkaverit mutta ei koskaan vietä vapaa ajalla aikaa niiden kanssa.
jos mun mies tarvitsee juttukaveria niin juttelee mun äidille joka on "kyläpsykologi".
Kyläilemään mies on tosi, tosi vaikea saada :(
 

Yhteistyössä