onko miehelläsi lihaksia ja sikspäkkiä?

  • Viestiketjun aloittaja jellona
  • Ensimmäinen viesti
On lihaksia, sikspäkki on tainut piiloutua. :headwall:
Ei harrasta kovinkaan paljon liikuntaa, mutta työ on erittäin fyysistä ja siinä habat ja muut lihakset pysyvät kunnossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
On. Ei käy salilla, eikä tällä hetkellä liiku muutenkaan ku paiskii töitä (raksalla) aamusta iltaan. Mutta tavallisina aikoina käy lenkillä ja treenaa noilla omilla vehkeillä käsivarsia, selkää ja mahaa lähinnä.
Oho! Onpas sun miehellä isot vehkeet!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
On. Ei käy salilla, eikä tällä hetkellä liiku muutenkaan ku paiskii töitä (raksalla) aamusta iltaan. Mutta tavallisina aikoina käy lenkillä ja treenaa noilla omilla vehkeillä käsivarsia, selkää ja mahaa lähinnä.
Oho! Onpas sun miehellä isot vehkeet!!!
:LOL: :LOL: :LOL: Mä putosin! :LOL:
 
Turkilmas
Mun mies harrastaa aktiivisesti liikuntaa eri muodoissa, mutta näkyviä lihaksia tuo raukka ei oo koskaan omistanut. Vahva se on todellakin, mutta edes aktiivisen salitreenaamisen (kaikkien oppien mukaisesti) tuloksena ei tullut lihaksia, ainoastaan lisää voimaa.

Mikään kukkakeppi mies ei kuitenkaan ole, vaan harteikas ja miehekäs, jonka pärstä on kuin pojan klopilla :D :heart:
 
jurristi harmaana
Mun mies on sellanen "tyyppisuunnistaja". Näyttää siis siltä, miltä kilpasuunnistajat yleensä näyttävät kropaltaan; ovat hoikkia, mutta silti lihastakin löytyy. Treenaa useamman kerran viikossa eri tavoin. Suunnistuskaudella kisaa ja talvikaudella hiihtää. Salilla ei käy.

Myös hänen työnsä on maastokaudella liikuntapainotteista.
 

Yhteistyössä