M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:ei näy kun ne mitä sillä hetkellä kirjottelet. nekin häviää kun suljen x:stä sen ikkunan.
Alkuperäinen kirjoittaja huom:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:ei näy kun ne mitä sillä hetkellä kirjottelet. nekin häviää kun suljen x:stä sen ikkunan.
tallentuu jos se asetuksissa on
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Miten mulla ei ole tuota Asetukset-viestit -valikkoa ollenkaan? Onkohan mulla joku vanha/uusi versio?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Miten mulla ei ole tuota Asetukset-viestit -valikkoa ollenkaan? Onkohan mulla joku vanha/uusi versio?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on Tiedosto, Toiminnot, Työkalut, Ohje (Ohjeesta ei löytynyt apua). Työkaluissa on Asetukset, mutta siellä ei ole Viestit-osiota.
Mihin viestit tallentuu, jos ne on tallentuakseen?
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on Tiedosto, Toiminnot, Työkalut, Ohje (Ohjeesta ei löytynyt apua). Työkaluissa on Asetukset, mutta siellä ei ole Viestit-osiota.
Mihin viestit tallentuu, jos ne on tallentuakseen?
avaa mese ja siinä näkyy sun nimi ja tila, napsauta sitä, tulee se vaihda tila, rivin alimpana on asetukset ja sieltä viestit...