Onko meillä ihan hirvee naapuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Tuli tosta KKK:n ampumis ketjusta mieleen, että onkohan meidän naapurit maailman huonoin perhe, kun niiden poika täytti tänään 10 ja sai metsästysvarusteet syntymäpäivälahjaksi. Keskiviikkona kun metsästyskausi alkaa pääsee isänsä porukan mukana mettään. Ihan vanhempiensa luvalla saa lintsata koulustakin :o Ihan hirveetä eikö, se poika on opetettu murhaamaan kalojakin, kun harrastaa kalastustakin isänsä kanssa. Kasvaakohan siitä ikinä normaalia lasta?

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Varo vaan, ongenkoukulla ei saa helposti ihmistä tapettua, toisinkun aseella
:laugh:

Poika on opetettu leikkaamaan kaloilta pää poikki! Sen isä myös opettaa sitä jatkuvasti ampumaankin, että saa sitten ampua mettälläkin heti kun ikä siihen viralissesti riittää. Kyllä täällä maalla vaan kasvatetaan häiriintyneitä murhaajia :snotty:

Ei voi tulla normaalia, nimim kokemuksella kerron!! Itse olin isän mukana pikkutytöstä asti, olen nähnyt kun eläimiä ammutaan, veret lasketaan, suolistetaan ja nyljetään.
Ja tällainen outolainen minusta on tullut.
Ei vaan, koen olevani täysin normaali ja osaan ottaa eläimet eläimenä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:

Poika on opetettu leikkaamaan kaloilta pää poikki! Sen isä myös opettaa sitä jatkuvasti ampumaankin, että saa sitten ampua mettälläkin heti kun ikä siihen viralissesti riittää. Kyllä täällä maalla vaan kasvatetaan häiriintyneitä murhaajia :snotty:

syötkö useinkin kaloja päineen pävineen? kyllä ne aina joku on "murhannut" mitä kaupastakin ostat. jopa kasvit kuolee kun ne poimitaan

Niin kasvatetaan,aattele miäkin oon maalta kotosin ja sain käyttää asetta jo joskus alle 10-v

Ihme, etten oo vielä murhannu ketään :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:

syötkö useinkin kaloja päineen pävineen? kyllä ne aina joku on "murhannut" mitä kaupastakin ostat. jopa kasvit kuolee kun ne poimitaan

En tiedä miten toi kalojen murhaaminen vaikuttaa noin pieneen poikaan, mutta eikö ole selviö, ettei tuo ole oikea tapa kasvattaa lasta? Ihan varmasti häiriintyy, kun annetaan ampuakin!

Niin kasvatetaan,aattele miäkin oon maalta kotosin ja sain käyttää asetta jo joskus alle 10-v

Mä en oo ikinä murhannu ku kaloja, matoja, kärpäsiä ja sellasia ja joskus lapsena auttanut tappamaan kanoja ja yhtä possua. Impukankin sain kun olin 9 vuotias. Kyllä mun pitäis varmaan alkaa ainakin potkimaan mummoja vai mitäa?

Mä en oo ikinä murhannu ku kaloja, matoja, kärpäsiä ja sellasia ja joskus lapsena auttanut tappamaan kanoja ja yhtä possua. Impukankin sain kun olin 9 vuotias. Kyllä mun pitäis varmaan alkaa ainakin potkimaan mummoja vai mitäa?

No se on seuraava vaihe :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Voi apua, mun likka on ollut kalastamassa! :o Onko likka nyt tuhoon tuomittu? :xmas:

Ei kai sen annettu leikata sen kalan päätä irti tai valtimoa poikki? Jos ei niin teillä voi olla vielä toivoa.

Mä en oikeen tiedä, mitä mun pitäis tehä ton meidän kuopuksen kans, ku se on vissiin häiriintyny. Se aina hokee kaloille "nytte tä kualet" ja vaatii saada kalojen mahan sisällö ennen kuin syö niitä. Yhellekin turskalle hoki vaan "ala töi papu, mä työn alan" Aika härskiä

Yhteistyössä