onko meidän tyttö pieni?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni mutta pippurinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pieni mutta pippurinen

Vieras
Meidän tyttö kohta 2v ja käyttää 80/86 vaatteita! Painaa kotipuntarilla punnittuna tasan 10kg ja pituutta en tiedä. Kaupassa eräs mummeli luuli 7kk ikäiseksi tyttöämme ja tämä pisti miettimään että onko tyttö tosiaan niin pienen näköinen! Minkäs kokoisia teillä on 2v?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni mutta pippurinen:
Meidän tyttö kohta 2v ja käyttää 80/86 vaatteita! Painaa kotipuntarilla punnittuna tasan 10kg ja pituutta en tiedä. Kaupassa eräs mummeli luuli 7kk ikäiseksi tyttöämme ja tämä pisti miettimään että onko tyttö tosiaan niin pienen näköinen! Minkäs kokoisia teillä on 2v?

Saman kokoisia vaatteita meillä käytetään suunnilleen.. Ikää 2v 4kk. Painoa on jo kyllä 13kg, pituudesta en nyt ole varma. Järjestään luullaan vuoden verran ikäistään nuoremmaksi.
 
niin tietysti jokainen kasvaa omaan tahtiinsa. En vain olis uskonut että alta vuoden ikäisestä menis toi tyllerö. Ongelmana vain se et ei taho löytyä sopivia housuja kun kaikki on vyötäröstä liian isoja!
 
Meillä lapset ovat kaikki pienikokoisia, etenkin tytöt. 2 v neuvolamitat olivat 76.5 cm ja 78 cm, paino noin 10 kg molemmilla.

Ja pieniä ovat edelleen, vaikka ikää on jo enemmän tai vähemmän lisää.
 

Yhteistyössä