Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:todella paljon kokemusta mulla ja minun mielestäni ovat tositositosi laadukkaita ja pysyvät pesuissa kovin siisteinä =) eli täältä vain lämpöisiä suosituksia ultimate me&i-friikiltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ei ole laadukkaita, jos miettii miten kalliita ne on, eli hinta-laatu suhde ei ole todellakaan kohdallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:todella paljon kokemusta mulla ja minun mielestäni ovat tositositosi laadukkaita ja pysyvät pesuissa kovin siisteinä =) eli täältä vain lämpöisiä suosituksia ultimate me&i-friikiltä![]()
Joko muuten olet saanut vihiä, mitä uutuustuotteita marraskuussa on tulossa myyntiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ei ole laadukkaita, jos miettii miten kalliita ne on, eli hinta-laatu suhde ei ole todellakaan kohdallaan.
Mä olen valmis maksamaan LAADUSTA, mutta en semmosesta missä esim. jo parin pesun jälkeen saumat kiertää
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ei ole laadukkaita, jos miettii miten kalliita ne on, eli hinta-laatu suhde ei ole todellakaan kohdallaan.
Mä olen valmis maksamaan LAADUSTA, mutta en semmosesta missä esim. jo parin pesun jälkeen saumat kiertää
Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ei ole laadukkaita, jos miettii miten kalliita ne on, eli hinta-laatu suhde ei ole todellakaan kohdallaan.
Juu ei. Meillä ei yhdessäkään me&i -vaatteessa kierrä saumat. Eikä ole tullut pesunyppyä, vaikka on kymmeniä kertoja pesty ja pidetty. Väritkin on pysyneet tosi hyvin. Tosin naapurin emäntä sai viime kesänä yhdestä punaisesta mekosta värit irti, meillä sama mekko on tosi kauniin punainen vieläkin... Mä maksan myös mielelläni laadusta enkä ole me&i vaatteisiin pettynyt, kuten olen moniin muihin "laatumerkkeihin".
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Prkl:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ei ole laadukkaita, jos miettii miten kalliita ne on, eli hinta-laatu suhde ei ole todellakaan kohdallaan.
Juu ei. Meillä ei yhdessäkään me&i -vaatteessa kierrä saumat. Eikä ole tullut pesunyppyä, vaikka on kymmeniä kertoja pesty ja pidetty. Väritkin on pysyneet tosi hyvin. Tosin naapurin emäntä sai viime kesänä yhdestä punaisesta mekosta värit irti, meillä sama mekko on tosi kauniin punainen vieläkin... Mä maksan myös mielelläni laadusta enkä ole me&i vaatteisiin pettynyt, kuten olen moniin muihin "laatumerkkeihin".
Mä olin tosi järkyttyny tässä, kun ostin tytölle yhden tunnetun "laatumerkin" housut, ohkasen leggins-tyyliset sisähousut. 2 pesun jälkeen niissä oli takamuksessa 7 (!!! ) pient reikää!! Eikä taatusti ollu kauapsta lähtiessä, ja todella 2 kertaa tyttö oli niitä pitäny... Päätin, että tämän "laatumerkin" vaatteet saa mun puolesta olla jatkossakin kaupassa, kun ei kerta kestä mitään... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:no bodyt ei kannata ostaa, oon ostanut tytölle pari ja molemmissa oli tosi ohutta kangasta ja nappien kohdalla kangasta ei ollut vahvistettu niin tietysti kun avaat napin niin eihän se kangas kestä ja nappi jää melkein käteen :/ siis tollanen neppari vai miksi niitä kutsutaan. Eli nyt on bodyssa (molemmissa) isot reijät siinä nappien kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:no bodyt ei kannata ostaa, oon ostanut tytölle pari ja molemmissa oli tosi ohutta kangasta ja nappien kohdalla kangasta ei ollut vahvistettu niin tietysti kun avaat napin niin eihän se kangas kestä ja nappi jää melkein käteen :/ siis tollanen neppari vai miksi niitä kutsutaan. Eli nyt on bodyssa (molemmissa) isot reijät siinä nappien kohdalla.
Mulla oli keväällä sama juttu. Laitoin bodyn reklamaationa takaisin ja sain rahat takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:täällä eräs joka tykkää myös meandin vaatteista.
velour haalarit pysyneet hyvänä kovasta käytöstä huolimatta ja lisäksi vaatteilla hyvä jälleenmyyntiarvo jos johonkin "kyllästyy"!!!