Makuero on aika iso. Minusta mascarpone maistuu jotenkin makeammalle, sopii esim kermavaahtoon sekoitettuna kun taas tavan maustamaton tuorejuusto on rahkamaisemman karumpaa maultaan. Monissa juustokakuissa on makuasia kumpaako käyttää, mutta jos määrät ovat vähänkin isompia niin kyllä sen eron maistaa. Kandee kokeilla mascarponea, minulle oli uusi tuttavuus ja nyt on yksi niistä asioista mitä raskaana eniten kaipaan