Onko Martina ja Esko siis taas yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja kuis
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joo, nyt palaavat yhteen. Koko erojuttu oli suunniteltu Martinan musiikkiuraa ja tulevan tv-ohjelman katsojalukuja ajatellen. Kohta lentävät Seiskan maksamalle lemmenlomalle, ja sieltä palaavat rakastuneina taas.

auringonpilkku harmaana
Ne oli just Voicella haastattelussa ja mua jäi häiritsemään se että Martina ottaa syntipukin roolin. Jos ne ois oikeesti eronnu niin ei Martina suostuis nielemään sitä että saa kaiken kuran niskaansa. En usko että se kuuntelis Eskon kettuiluja provosoitumatta yhtään jos olisivat oikeesti eronnu. Tää on vaan mun näkemys asiasta.

noooo
Ne oli just Voicella haastattelussa ja mua jäi häiritsemään se että Martina ottaa syntipukin roolin. Jos ne ois oikeesti eronnu niin ei Martina suostuis nielemään sitä että saa kaiken kuran niskaansa. En usko että se kuuntelis Eskon kettuiluja provosoitumatta yhtään jos olisivat oikeesti eronnu. Tää on vaan mun näkemys asiasta.
Mutta Marttinan syyhän se ero olikin! Ja nehän sano että ei meinaa enää yhteen palata eikä siihen oo mitään mahollisuutta.

tyhmää
Mä en mihinkään aitoon eroon edes usko. Julkisuustemppu, jolla pysyttiin pinnalla uuden ohjelman alkamiseen asti. Saadaan porukka kiinnostumaan. Sit ku ohjelma lanseerattu telkussa, nää lähtee yhteiselle lomalla "Ehkä palataan yhteen, ehkä ei" -lööppien siivittäminä. Kas kummaa. Katotaan, millä aikataululla on taas lööpeissä Martinan ja Eskon pusipusi-juttuja...

plm
Höh, olenko mä ainoa joka uskoo että ovat oikeesti eroamassa. En siis usko mihinkään julkisuustemppuun. Mihin ne sellaista tarvitsevat? Eiköhän tuon ohjelman myötä saisi julkisuutta muutenkin.

Yhteistyössä