onko mahdoton ajatus et mies vois hemmotella......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveilija

Vieras
...minua ilman et sanon sille sen!!oikeest haluisin et joku veis mut vaikka ulos syömää,leffaa,tois vaik pari kukkast,hieros edes jaloist,tai tekis ylläri illallisen tai jotaa mikä yllättäs hieman minut et mies oma allotteisest tekis jotaa...löytyykö näitä miehiä enää edes???mikä ois aivan ihanaa ni yhteinen v.loppu reissussa miehen järjestämänä...aah..taas haaveilee.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No meillä ei ole minkäänlaista hellyyttä enää, ei pusuja, ei halailuja, ei hemmottelua saatikka että olis seksilä.
Pystyyn kuollut koko liitto.

TOI ON KUIN MUN ELÄMÄSTÄ.Meil kanssa tää liitoo on muutunut kaveruussuhteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No meillä ei ole minkäänlaista hellyyttä enää, ei pusuja, ei halailuja, ei hemmottelua saatikka että olis seksilä.
Pystyyn kuollut koko liitto.

TOI ON KUIN MUN ELÄMÄSTÄ.Meil kanssa tää liitoo on muutunut kaveruussuhteeksi.

Meillä kans. Kadehdin rakastuneita pareja...

Meillä talvella tuntui että ihan vain lastenhoitovuorot jaetaan. Mutta nyt taas tuntuu ihan eriltä. :heart:

Kumpikin huokailee, että voi hyvä taivas jos oltais erottu....

Joo kyllä sitä kaipais välillä mieheltä huomiota ja hellyyttä kun on yksin päivät lasten kans kotona kun isäntä tekee pitkää päivää, höh soitteleehan se minulle monta kertaa päivässä oisko se sitten sitä huomioimista. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:
Meillä talvella tuntui että ihan vain lastenhoitovuorot jaetaan. Mutta nyt taas tuntuu ihan eriltä. :heart:

Kumpikin huokailee, että voi hyvä taivas jos oltais erottu....

miten ihmeessä saitte tilanteen korjaantumaan??? epätoivo iskee.....

Miten te jaksatte olla kulissiliitossa? Hui.

En pidä liittoamme kulissina, koska emme esitä muille sen onnellisempia kuin todellisuudessa olemme. Tämä on käytännöllisin ratkaisu tällä hetkellä. En tiedä sitten kuinka kauan. Aika näyttää.

Miten te jaksatte olla kulissiliitossa? Hui.

Mulle tulee mieleen että kulissiliitto on sellainen jossa kovasti näytellään että kaikki on hyvin.
Meillä nyt ei niin loisteta mihinkään suuntaan mutta ollaan perusonnellisia ja rakastetaan toisiamme. Sitä ei varmaan moni tiedä, mutt kell onni on se onnen kätkeköön.

Meillä on pieniä ylläreitä.. Mies saattaa soittaa töistä tullessaan et perhe valmiiks ja pihalle, hakee meijät ja vie johonkin ylläripaikkaan, vaikkapa syömään tai uuteen kauppaan tms. Kaupassa kun käy yksin niin tuo sieltä jotain kivaa mulle ja lapsille, joskus se repäsee ja yllättää sanomalla että hän valmistaa meille ruuan (mies vihaa kokkailua eikä pahemmin osaa keittiössä mitään tehä), talviaikaan useinkin kun minä olen laittamassa pikkusia nukkumaan niin mies sillä välin on laittanu olkkarin täyteen kynttilöitä palamaan ja katsellaan sitten joku leffa yhdessä jne..

Ei mitään yltiöromanttisia kynttiläillallisia ruusujen ja kuohareiden kanssa ole laittanu, enkä mä sellasista niin välittäisikään.

Mutta jos miehesi ei ole itse älynnyt yllättää, voisitte keskustella asiasta ja sanoa miehellesi että olisi kiva jos joskus oikeesti yllättäisi sut, ja yllätä säkin miestäs :)

Mulla on sellanen mies, joka hemmottelisi ja olisi ihana...

Mutta useimmiten viime aikoina mä en ole kauheasti antanut syytä olla ihana ja hemmotella, joten ei ole mies sitä tehnytkään. Enkä hetkeäkään ihmettele miksi.

No nyt tilanne on kohtuullinen, mutta talvella elettiin muutamia mustia kuukausia..

Mulla on ihana mies. ja on kehumassa, halimassa.pusuttelemassa yms.. voi joskus tuoda kukan tai suklaata. mutta ei muuten osaa jäkätä yllätyksiä.

meillä hän hoitaa lapset nukkumaan iltaisin.ja muutenkin hoitaa taloutta paljon ja lapsia. haluaa olla perheenä kanssa aina. Mutta ei osaa tehdä yllätyksiä. ei järjestää mitään laivamatkoja sun muita. mä oon se meillä ketä järjestää kaiki.

mutta musta on niiin hyvä mies että jääköön noin yllätykset mun piikkiin =)

ja teille kelllä ei suhde loista niin antakaa te ensin huomiota. alkaakaa halia,pusutella, kehua. jotain jolla toinen on iloinen. kun saa sitä tarpeeksi osaa itsekkin antaa.. ( toivottavasti )

Yhteistyössä