Onko mahdollista!!??

  • Viestiketjun aloittaja "miumau"
  • Ensimmäinen viesti
"miumau"
Siis onko mahdollista, että herkkä testi (david puikko 10) näyttäs erittäin haaleaa haamua jo dpo8?? Sain meinaan sellaisen äsken!! Vain parin tunnin pidättelyn jälkeen! Näinkö harhoja vai onko tämä totta?? Uskaltaisko huomenna aamulla koittaa, jos tulis aamupissistä vahvempi...hui!! :)
Ja olen siis noita kyseisiä testejä tehnyt PALJON, mutta aina mun "haamut" on olleet sellasia, että pitää loisteputkivalon kanssa tiirata ja käännellä joka suuntaan. Tämä äskeinen näkyi ihan luonnonvalossa sen kummemmin kääntelemättäkin.....Oisko se nyt vihdosta viimein tärpänny..voi että mä toivon niin <3
 
Kyllä tuo minusta on ihan mahdollista :) Käyttöohjeessahan sanotaan, että saattaa herkkyytensä vuoksi antaa positiivisen tuloksen jo ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Toivotaan, että viiva siitä lähtee vahvistumaan! :heart:
 
"miumau"
Vai niin. Jos jollakin on huono päivä, niin ei tarvitse sitten kommentoida. Anteeksi vaan kun kysyin. Tuosta sinun kommentista en saanut mitään irti. Tuo asia on tiedossa, kaipaan vähän tarkempia kokemuksia jos joku on testaillut haamuja aikaisin..ja vaikkapa juuri kyseisellä testillä.
 
x-lapseton
[QUOTE="miumau";26082305]Siis onko mahdollista, että herkkä testi (david puikko 10) näyttäs erittäin haaleaa haamua jo dpo8?? Sain meinaan sellaisen äsken!! Vain parin tunnin pidättelyn jälkeen! Näinkö harhoja vai onko tämä totta?? Uskaltaisko huomenna aamulla koittaa, jos tulis aamupissistä vahvempi...hui!! :)
Ja olen siis noita kyseisiä testejä tehnyt PALJON, mutta aina mun "haamut" on olleet sellasia, että pitää loisteputkivalon kanssa tiirata ja käännellä joka suuntaan. Tämä äskeinen näkyi ihan luonnonvalossa sen kummemmin kääntelemättäkin.....Oisko se nyt vihdosta viimein tärpänny..voi että mä toivon niin <3[/QUOTE]

Ihan omaan normaalikiertoon niinkö??? Jotkut lapsettomuushoidossa käytetyt lääkkeethän saattavat aiheuttaa ns vääriä positiivisia.

Mutta toivotaan, että olisi tärpännyt.
 
"miumau"
Juu tai aattelin siis jo huomenna aamulla koittaa, että vahvistuisko viiva :D Tulen kyllä sitten kertomaan, jos vaan löydän tän viestin täältä jostain..kun varmaan tippuu aika äkkiä.
Onko sullakin kittyb testailun aika lähellä? :)
 
miumau, tällä hetkellä vasta ovisaikoja elellään, eli vielä testailuun aikaa parisen viikkoa :) Jännityksellä odottelen, ekaa kertaa sain nyt viikonloppuna testillä o-plussan. Älä välitä näistä kommentoijista.. ei yleensäkään kannata paljon mitään täällä Mitäs nyt-puolella kysyä kun se on varma että täällä on heti haaskalinnut latistamassa.
 
Aina on se surullinen mahdollisuus että tulee aikainen keskenmeno, jonka aiheuttamalta surulta olisi voinut välttyä jos olisi jättänyt testin tekemättä turhan aikaisin. Mutta päälle 2 vuotta aikoinani esikoista yrittäneenä, tein itse testejä samalla tavalla. Nyt sitten vaan 2 päivän päästä uusi testi ja toivotaan että vahvistuu!

en nää mitään syytä miksi testi näyttäisi haaleaa plussaa testiajan sisällä, kuin että se on plussa! :) Varovaiset onnittelut siis :)

Itse tein tavallisella marketin testillä (eli ei millään superherkällä testillä) esikoisesta plussan kun ovulaatiosta oli kulunut 10 päivää ja muutamassa päivässä sitten vahvistuikin erittäin tummaksi viivaksi!
 
"miumau"
kittyb: Juu ei pitäis välittää noista turhista kommenteista...

Rupesin muuten tossa pähkäilemään..että kun sehän tiedetään, vaikka sais haamun herkkään testiin niin voi olla ihan hyvin kemiallinen..kun liian aikasin testaa. MUTTA, siis jos nyt esim huomenna aamulla saisin vahvemman viivan, niin tarkottasko se viivan vahvistuminen sitten sitä, että vois pysyä papu kyydissä? Ja kemiallisessa taasen alkais viiva heikkenee tai ei näkyis enää mitään?
 
"vieras"
[QUOTE="miumau";26082792]kittyb: Juu ei pitäis välittää noista turhista kommenteista...

Rupesin muuten tossa pähkäilemään..että kun sehän tiedetään, vaikka sais haamun herkkään testiin niin voi olla ihan hyvin kemiallinen..kun liian aikasin testaa. MUTTA, siis jos nyt esim huomenna aamulla saisin vahvemman viivan, niin tarkottasko se viivan vahvistuminen sitten sitä, että vois pysyä papu kyydissä? Ja kemiallisessa taasen alkais viiva heikkenee tai ei näkyis enää mitään?[/QUOTE]

Ei mulla kemiallisessa se viiva hetkessä hävinnyt. Pysyi useampia päivä samanvahvuisena haamuna ja muistaakseni jopa yli sen päivän kun menkat olisi pitänyt alkaa.
 
"miumau"
Ei tullut aamupissasta testiin juuri mitään. En tiedä johtuko "puolisokeista" aamusilmistä, vai oliko se täysin nega oikeesti. Äsken taas kokeilin huvikseni, ja nyt näin jonkun haamun tapasen. Typerää tällänen testailu..mutta kun sen kerran alottaa, niin ei voi lopettaa.
 

Yhteistyössä