Onko mahdolista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä

Vieras
Jos lapsi syntyy vaikka 1.1 niin voiko syntyä toinen lapsi vielä samana vuonna vaikka ihan loppu vuodesta? Tiedän, mietin tyhmiä mutta selasin vanhaa sinä minä lehtee ja luin sen fiktionovellin jossa oli juurikin siskokset jotka olivat eri-ikäiset, mutta samana vuonna syntyneet :D

Onhan tuo mahdollista. Ystävän siskon lapset ovat helmi- ja joulukuussa syntyneet, samana vuonna. Ja töiden puolesta tiedän toisen sisarusparin, kuukausia en tiedä, mutta samana vuonna ovat syntyneet kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä;25384408:
Kyllä minä tiedän kuinka kauan raskaus kestää, toope. Mutta mietin vaan että kerkeekö naisen kroppa vielä "palautua" ja on valmis uuteen raskauteen.

Ai, en tienny että on ihan nimityskin asialle :)
Se riippuu kai tosi paljon naisesta että miten nopsaan synnytyksen jälkeen taas ovuloi. Joillain natsaa heti, toisilla kestää vuoden päivät ennen kun menkat taas alkaa.

Mun ystävällä & siskollaan on 9 kk ikäeroa :D, ovat tosin eri kalenterivuosina syntyneet.

vautsi :D oon vissiin asunu ikäni jossain tynnyrissä kun ei ole koskaan ystävä tai tuttava piirissä ollut tälläistä tapausta.

Onko jonkun kohdalla sitten isosisko tai veli ollut kateellinen pikkusiskolle tai veljelle tai jopa vihainen kun on samana vuonna syntynyt?

Yhteistyössä