onko luomien poisto vaarallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaiks.. arvaa mitä ajattelin kun katselin tässä just eilen illalla vasta keskiviikkona tallennetun CSI New Yorkin.. Mietin silmäluomia ja ajattelin, että herran jestas mitä aloituksia..

On poistettu. Pari tikkiä ja muutamaan päivään ei saanut kastella. Myöskään auringonvaloa puoleen vuoteen ei luomenpoistokohtaan suositeltu.

Minulta poistettiin selästä. En osaa sanoa miten paljon hankalampaa, jos poistetaan päästä...

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
On se turvallista. Pikkujuttu, ihan pikku operaatio.

sattuuko se? onko kallista?

Laitetaan puudutus, joten ei se siis paljoa oikeastaan satu, mitä nyt se puudutteen laitto. Terveyskeskuksessa voidaan poistaa ihan sillä terveyskeskusmaksulla kaiketi.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sattu niin v***sti, kun ite poisti :D

Joo, mutta ei kannata. Onko sulla pysyneet poissa ne, mitä itse poistit, vai kasvaneet takaisin? niitä nimittäin ei itse saa kovin hyvin pois ja jos kyseessä on ollut joku pahanlaatuinen, niin juttu on pahempi.

Mä poistin joskus itteltäni ja ne kasvo takas semmosena sumeareunaisina. pitäs mennä poistattaan, mutta kun menin, lääkäri otti pois ihan toisen luomen joka sen mielestä oli tarpeellisempi poistettava, joten kai noi on ihan ookoo, ei oo koholla ees.

Vai varsiluomenko poistit? niitä saa poistaa itsekin.

työterveydessä poistettiin selästä ja jalasta.ei maksanut mitään eikä sattunut.
kasvoista eivät suostuneet poistamaan se kuulemma ihotautilääkärin hommia eli kallista

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
sattu niin v***sti, kun ite poisti :D

Joo, mutta ei kannata. Onko sulla pysyneet poissa ne, mitä itse poistit, vai kasvaneet takaisin? niitä nimittäin ei itse saa kovin hyvin pois ja jos kyseessä on ollut joku pahanlaatuinen, niin juttu on pahempi.

Mä poistin joskus itteltäni ja ne kasvo takas semmosena sumeareunaisina. pitäs mennä poistattaan, mutta kun menin, lääkäri otti pois ihan toisen luomen joka sen mielestä oli tarpeellisempi poistettava, joten kai noi on ihan ookoo, ei oo koholla ees.

Vai varsiluomenko poistit? niitä saa poistaa itsekin.

mulla mitään varsiluomia ole :o
yhden joskus leikkasin käsivarresta kun hiha hankasi ...
ei ole sen jälkeen näkyny...

mulla mitään varsiluomia ole :o
yhden joskus leikkasin käsivarresta kun hiha hankasi ...
ei ole sen jälkeen näkyny...

Millai sää otit sen, tai siis millä, saksilla, veitsellä? mä otin tosta rintakehästä muutaman semmosella veitsellä.

:xmas: Siis tosi tyhmää kyllä näin jälkikäteen ajateltuna. Sattuhan se vähän.

Varsiluomi on vähä tommonen, mut siis niitä voi tulla mihin vaan, monilla on kaulassa:
http://www.ihotauti.net/1skintagpic.htm

Yhteistyössä