N
niina
Vieras
onko sinulta poistettu luomia?
minulta pitäisi poistatuttaa luomi päästä, mutta onkohan se turvallista?
minulta pitäisi poistatuttaa luomi päästä, mutta onkohan se turvallista?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On se turvallista. Pikkujuttu, ihan pikku operaatio.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On se turvallista. Pikkujuttu, ihan pikku operaatio.
sattuuko se? onko kallista?
Alkuperäinen kirjoittaja niina:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:On se turvallista. Pikkujuttu, ihan pikku operaatio.
sattuuko se? onko kallista?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sattu niin v***sti, kun ite poisti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sattu niin v***sti, kun ite poisti![]()
Joo, mutta ei kannata. Onko sulla pysyneet poissa ne, mitä itse poistit, vai kasvaneet takaisin? niitä nimittäin ei itse saa kovin hyvin pois ja jos kyseessä on ollut joku pahanlaatuinen, niin juttu on pahempi.
Mä poistin joskus itteltäni ja ne kasvo takas semmosena sumeareunaisina. pitäs mennä poistattaan, mutta kun menin, lääkäri otti pois ihan toisen luomen joka sen mielestä oli tarpeellisempi poistettava, joten kai noi on ihan ookoo, ei oo koholla ees.
Vai varsiluomenko poistit? niitä saa poistaa itsekin.
Alkuperäinen kirjoittaja joanna harmaana:Mulla poistettiin sairaalassa päiväkirurgisella. Paikallispuudutuksella, eli ei satu. Maksoi sen poliklinikkamaksun eli 22?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla mitään varsiluomia ole![]()
yhden joskus leikkasin käsivarresta kun hiha hankasi ...
ei ole sen jälkeen näkyny...