Onko Lunatic ja Maniac

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:
Ei olla :D Mä asun pk-seudulla ja Lunatic asuu jossain hevon kuusessa. :whistle: :xmas:

Kuin sun profiilias. miten 39 -vuotias voi olla niin epäkypsä, että laittaa jotkut semicoolit laulunsanat profiiliinsa ja kutsuu itseään Maniaciksi? issä teitä kasvaa? Jakomäessä?

Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Ei olla :D Mä asun pk-seudulla ja Lunatic asuu jossain hevon kuusessa. :whistle: :xmas:

Kuin sun profiilias. miten 39 -vuotias voi olla niin epäkypsä, että laittaa jotkut semicoolit laulunsanat profiiliinsa ja kutsuu itseään Maniaciksi? issä teitä kasvaa? Jakomäessä?

:laugh: palstan tasosta päätellen koko paikka on täynnä epäkypsiä pätemisen tarpeessa olevia nyhveröitä :laugh: :laugh: mut ei kai tän ole tarkotuskaan olla niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vakavaa...löysää nutturaas

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:

:laugh: palstan tasosta päätellen koko paikka on täynnä epäkypsiä pätemisen tarpeessa olevia nyhveröitä :laugh: :laugh: mut ei kai tän ole tarkotuskaan olla niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vakavaa...löysää nutturaas

PEESI

Se on yks runo eräältä nettisivulta jossa on kaikenlaisia runoja.En kuuntele sellaista musiikkia jossa olisi tuollaiset sanat.

Älä ota niin vakavasti.Jakomäkeä en ole nähnytkään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta eikös teillä ole paljon yhteistäkin?

Samantyyppinen nikki? Yksi lapsi? Suurinpiirtein samaa ikää?

"samantyyppinen nikki"=c-kirjain? ja aata? ja iitä..voi elämä..tosi samantyylistä. Noita erityylisiä hullu-nikkejä nyt on miljoona muutaki täällä =D Kaikki saman, vai? Vai sittekö, ku siinä on ceetä ja aata tukena? =)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta eikös teillä ole paljon yhteistäkin?

Samantyyppinen nikki? Yksi lapsi? Suurinpiirtein samaa ikää?

"samantyyppinen nikki"=c-kirjain? ja aata? ja iitä..voi elämä..tosi samantyylistä. Noita erityylisiä hullu-nikkejä nyt on miljoona muutaki täällä =D Kaikki saman, vai? Vai sittekö, ku siinä on ceetä ja aata tukena? =)

Miljoona hullu nikkiä? Voit luetella, kaikkia ei välttämättä tarvi laittaa. Ihan mielenkiintoista.

Yhteistyössä