papukaijan ruokottomat puheet
http://www.hymy.fi/s/mediagallery/wc758f0d2-7c9f-477f-a985-756759e27112.jpg
No jos valita saa, niin eiköhän C-kuppi enemmän kiinnosta kuin AA-kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä ihmeen luulo se on että ne tissit on niin kamalan tärkeet miehelle .
Lola näyttääkin nykyään tosi hyvältä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ainaki lihonu.
Jokin harhaluulo varmaan. Jotkut yliuteliaat sentraalisanterit muistaakseni tämänkin palstan jumittivat aika lailla pelkkiä tissejä katselemalla...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä ihmeen luulo se on että ne tissit on niin kamalan tärkeet miehelle .
Samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja Vierasmä:Lola on kyllä nykyään kaunis nainen! Oli sit minkä värinen tahansa.
Voisko raskaus ja imetyshormoonit vaikuttaa pigmenttiin, mietin vaan et jos mulateilla ihonväri voi puberteetinkin yhteydessä muuttua tosi paljon?Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:hmm..niinhän siinä käy,jos ja kun ei saa aurinkoa..mun tyttö on ainakin selkeesti vaaleempi talvisin ja kesällä paljon tummempi..
jaa, mä olen sitte jotenki viallinen kun en tuijota tissejä |OAlkuperäinen kirjoittaja pelkkiä:No jos valita saa, niin eiköhän C-kuppi enemmän kiinnosta kuin AA-kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä ihmeen luulo se on että ne tissit on niin kamalan tärkeet miehelle .
Nyt unohdotetaan kokonaisuus, tuijotetaan pelkkiä tissejä.
Etkä ole |O (ainakaan vielä noilla tiedoilla)!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa, mä olen sitte jotenki viallinen kun en tuijota tissejä |OAlkuperäinen kirjoittaja pelkkiä:No jos valita saa, niin eiköhän C-kuppi enemmän kiinnosta kuin AA-kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä ihmeen luulo se on että ne tissit on niin kamalan tärkeet miehelle .
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Etkä ole |O (ainakaan vielä noilla tiedoilla)!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaa, mä olen sitte jotenki viallinen kun en tuijota tissejä |OAlkuperäinen kirjoittaja pelkkiä:No jos valita saa, niin eiköhän C-kuppi enemmän kiinnosta kuin AA-kuppi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mikä ihmeen luulo se on että ne tissit on niin kamalan tärkeet miehelle .
Tissejä tuijottamattomat miehet tuijottelee huhupuheiden mukaan peppuja...
Mä käsitin et tässä verrataan Lolan nykyistä väriä tuohon kuvan väriin.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Tuskin on vaalentunnu..tuo viereinen kukkakeppi on vaan käynny muutaman kerran liikaa solariumissa
Tarkoitatko, että valokuvaa varten naamaa photoshopattaisiin tummemmaksi ja tänään TV:stä tulleessa hääohjelmassa Lola oli sitten 'normaalivärisenä' (tai kenties vähän ihonväriä vaaleammassa puuterissa ja talven jäljiltä )?Alkuperäinen kirjoittaja viattomuuden aika on ohi:Photoshopilla saa ihmeitä aikaan. Luuletteko, että on mallikuvia, joita ei ole käsitelty?
Oikein käsitit! Viereinen nainen ei mitenkään varsinaisesti liittynyt mun aloitukseen...Alkuperäinen kirjoittaja väärinkäsitys?:Mä käsitin et tässä verrataan Lolan nykyistä väriä tuohon kuvan väriin.Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Tuskin on vaalentunnu..tuo viereinen kukkakeppi on vaan käynny muutaman kerran liikaa solariumissa
Ei tuohon viereiseen naiseen.
Tossa sulle tissejä! |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kuvassahan ei olut "tissejä" ja se blondi ei ollut Lola!