Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Brittanyn blogista löytyy vaikka mitä tuttua.Kuvia ja muita juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Brittanyn blogista löytyy vaikka mitä tuttua.Kuvia ja muita juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Missäs se usean lapsen äiti Hensku on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tuttuja juttuja siellä on? Oliko se tytär tuon Brittanyn tytär?
Alkuperäisestä Blumesta tiedämme vain, että hän osaa italiaa ja on kiinnostunut uskontoon liittyvistä jutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tuttuja juttuja siellä on? Oliko se tytär tuon Brittanyn tytär?
Alkuperäisestä Blumesta tiedämme vain, että hän osaa italiaa ja on kiinnostunut uskontoon liittyvistä jutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja selvisi!!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tuttuja juttuja siellä on? Oliko se tytär tuon Brittanyn tytär?
ei jumalauta sehän on siis paavi penediktus äksveeii joka täällä palstaili!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja selvisi!!:ei jumalauta sehän on siis paavi penediktus äksveeii joka täällä palstaili!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Tämä "blume" oli minulle melko törkeä.
Alkuperäinen kirjoittaja selvisi!!:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tuttuja juttuja siellä on? Oliko se tytär tuon Brittanyn tytär?
ei jumalauta sehän on siis paavi penediktus äksveeii joka täällä palstaili!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Missäs se usean lapsen äiti Hensku on![]()
Paljastuiko myös varmaksi feikiksi? Se lähetti mulle yv:tä ennen joulua. Vastasi mun kahden vuoden takaiseen viestiin.
Alkuperäinen kirjoittaja pk:Ei tullut "sivua ei ole"-tekstiä, vain valkoinen sivu? Voisko olla jotain tilapäistä häikkää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten paljastui?
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten paljastui?
Kiinnostais minuakin miten paljastui.
Ja kuinka kauan tämä Blume ehti palstailla?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Missäs se usean lapsen äiti Hensku on![]()
Paljastuiko myös varmaksi feikiksi? Se lähetti mulle yv:tä ennen joulua. Vastasi mun kahden vuoden takaiseen viestiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Santra:Ja vielä; mitä pahaa siinä ketjussa oli? Eikö se ole Modejenkin mielestä hyvä, jos ihmisille valkenee, että kaikki, mitä täällä näkee, ei ole totta ja tietty varovaisuuden noudattaminen olis tervettä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten paljastui?
Kiinnostais minuakin miten paljastui.
Ja kuinka kauan tämä Blume ehti palstailla?
Nyynä teki googlella haun (en tiedä tarkkoja hakusanoja) blonde girl/woman + Nikon ja bingo, aukesivat tämän amerikkalaisen Brittany Dewesterin nettisivut ja kuva-albumit, sieltähän ne kaikki 'Blumen' kuvat löytyivät