Onko linkkiä ketjuun jossa Blume paljastui feikiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä löysin sen ketjun sivulta jotain, mutta kun sitä klikkasi, aukeni vain valkoinen sivu? että en tiedä mistä johtuu. jos ois poistettu, luulis että ois kadonnut kokonaan?

Miksiköhän se pitää poistaa, jos siis poistetaan? Ne kuvat voisi kyllä poistaa sieltä, koska sen tytön kuvien kohdalla luki, ettei saa kopioida. Ja sitten valopäät (muutkin kuin Blume) kopioivat niitä tänne.

Mulla on paha mieli sen Brittanyn puolesta, kun blogistaan käy ilmi, että joskus v.2008 jo joku on tehnyt hänelle samallatavalla kui nyt "blume" : kättänyt hänen kuviaan ja väittänyt omikseen jne.
NinaTT:hän lähetti Brittanylle naamakirjan kautta viestiä asiasta, saa nähdä seuraako tästä mitään tälle "Blumelle".

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mulla on paha mieli sen Brittanyn puolesta, kun blogistaan käy ilmi, että joskus v.2008 jo joku on tehnyt hänelle samallatavalla kui nyt "blume" : kättänyt hänen kuviaan ja väittänyt omikseen jne.
NinaTT:hän lähetti Brittanylle naamakirjan kautta viestiä asiasta, saa nähdä seuraako tästä mitään tälle "Blumelle".

Ja vielä tämän naisen miehen, veljen ja sisaruksen lapsen kuvia yms. :| Mä laitoin myös viestiä fb:n kautta.

Yhteistyössä