Onko liikkeellä muita juuri plussanneita?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 22:39 Mallu88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2006 klo 09:52 oinas kirjoitti:
Itse tein plussatestin pe 3.11 eli nyt olis toivottu 3 lapsi tulollaan jos kaikki menee hyvin.
Muita ilo uutisia saaneita? :LOL:
Minä plussasin 2päivää sitten.. =)
Mallu88: Hei pakko kysyä, että missä päin asut? Nimi ja ikä täsmäisi yhteen tuttuun =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 01:05 Möhkösfantti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 22:39 Mallu88 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2006 klo 09:52 oinas kirjoitti:
Itse tein plussatestin pe 3.11 eli nyt olis toivottu 3 lapsi tulollaan jos kaikki menee hyvin.
Muita ilo uutisia saaneita? :LOL:
Minä plussasin 2päivää sitten.. =)
Mallu88: Hei pakko kysyä, että missä päin asut? Nimi ja ikä täsmäisi yhteen tuttuun =)
Hirvensalmella asun..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 12:52 PuoliQ kirjoitti:
Täällä kanssa odotellaan toista, viikkoja melkein 11 täynnä. Kohta riskiaika jo takana... :D
Anteeksi ei ole tarkoitus pelotella mutta mun tutulla tuli kohtu kuolema ilman syytä viikkoja oli 14 eli mitä vaan voi vielä tapahtua 12viikonkin jälken..Minä vaan sitä ettei annettaisiin kenellekkään väärää kuvaa siitä että viikolla 12 vauva olisi täysin turvassa.. Mutta eihän sitä kannata miettiä elää päivä kerrallaan niin hyvä tulee..
Laittasin varmaksi viikoksi 20 koska silloin elimet on kehittyneet ja silleen..
Htyvää joulua ja odotusta!
 
kaksosten äiti
Hip hei, ihanaa ilmoittautua tähän ketjuun mukaan! Plussasin tänään, 3. lapsi tulossa. Ennestään on reilu 2v kaksoset. Ja saas nähdä montako vaavia on masussa tällä kertaa. ;) Me ehdittiin yrittää 4 kk ennen kuin tärppäsi. LA olisi 3.9.07.
 
Plussailtu on 28.12. ja laskettu olis 20.8.
Oon vaan niin hassu, että mulle ei testin plussa riitä, vaan meen käymään yksityisellä ultrassa, että onko siellä oikeesti joku...2. lapsi tulossa siis. =)
 

Yhteistyössä