onko liikaa vauvalle päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Makuupussikin lämmittää ihan mukavasti ja vaunut suojaa. Jos olet sen paksun puvun laittamassa, saattaa ehkä olla vähän liikaa. Mutta kuuntele nyt toki muitakin, tämä oli vaan minun mielipide.
Itse ehkä laittaisin sen kevyemmän puvun ja sit nuo samat varusteet kuin sinä.

Meillä on vauvalla, body+puolipotkuhousut, äitiyspakkauksen vanupuku, ohut fleecepeitto, ohut kypärämyssy ja pipo nyt päällä ja tyytyväisenä nukkuu ulkona, asteita 5 ja kamala tuuli (ei tosi suoraan vaunuihin toki tuulee).

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Meillä on vauvalla, body+puolipotkuhousut, äitiyspakkauksen vanupuku, ohut fleecepeitto, ohut kypärämyssy ja pipo nyt päällä ja tyytyväisenä nukkuu ulkona, asteita 5 ja kamala tuuli (ei tosi suoraan vaunuihin toki tuulee).

näin mäkin pukisin.

Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:
Makuupussikin lämmittää ihan mukavasti ja vaunut suojaa. Jos olet sen paksun puvun laittamassa, saattaa ehkä olla vähän liikaa. Mutta kuuntele nyt toki muitakin, tämä oli vaan minun mielipide.
Itse ehkä laittaisin sen kevyemmän puvun ja sit nuo samat varusteet kuin sinä.

Samaa mieltä.

Meidän molemmat pojat on ollu lämminverisiä ja nyt kuopus nukkuu ulkona tavallisten sisävaatteiden lisäksi ohut fleecehaalari, kypärämyssy ja villahattu päällään. Ei muuta. Ja ikää 6 kk. Tumput ja villasukat pitäisi etsiä pian käyttöön. Niin ja käytössä pehmeä kantokoppa.

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
8kk vanha pikkuvauva.. no eikai se sinne tukehdu??

just näköjään kyselen samaa, meillä reilun kuukauden ikäinen ja siksi puin lämpimästi mutta on ihan nihkeä koko selkäpuoli jopa siinä nukkupussissa kun nostaa pois vaunuista. Eli liikaa on ollut nyt kun asteita ollu n. 8...ehkä sitten toi on sopivasti kun alkaa olla nollassa. Tai pitää taas kokeilla sitten, mutta ei hyvä kun "kostuu" vaikka vain hivenenkin.
Eli on ollut siis body, potkari, collegepuku ja sitten siinä nukkupussissa vaunuihin (vaunuissa vielä kunnon päälliset ja suojat)...eli vois varmaan sen collegepuvun jättää pois kun lämmintä nuo 8 astetta.

Yhteistyössä