Mitä rattaissa istuvalle päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paaka

Vieras
Asteita -5 ja pukeminen huolettaa..
Likalla sukkikset ja pitkähihanen body, niin tarvisko toppahaalarin alle laittaa vielä jotain? Villahaalari on varmaan vähän liikaa?

.. on tuolla odottamassa ulos lähtöä varten villahaalari ja villatakki/colitsi housut yhdistelmä. Voipi olla, et laitan ton jälimmäisen setin.. Hmm!
Että voi olla vaikeaa.

Mä olen lapsella käyttänyt sellaista vilttiä rattaissa. Eurokankaasta ostettiin iso kaistale huopakangasta (tai jotain). On sillai kätevä, jos sekä istuu että liikkuu..ei tarvi tolkuttomasti pukea.

Laita vain kunnolla vaatetta! Ikä vaikuttaa tietysti aika paljon... Jos on vuoden kaksi eikä välillä käppäile itse, niin villahaalari toppiksen alla ei ole yhtään liioittelua. Vanhemmalla on hyvä olla kevyemmin ja just joku peitto tai viltti, jonka voi tarvittaessa laittaa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:

kyllä on mukava huomata,että aina löytyy näitä "viisaampia" ihmisiä
:kieh: :kieh: :kieh:

Meillä poika 8kk(ei kävele ) eli tosiaan vain istuu rattaissa. Sukkikset,body,olohousut ja paita+kevyt toppapuku jossa tuulenpitävä kangas ovat riittäneet tähän asti. Jaloissa on toki villasukat ja tossut. Poika on melkoinen kuumakalle,mutta varpaat meinaa olla aina silloin tällöin kylmät.

Yhteistyössä