onko liikaa vaadittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sartsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sartsukka

Aktiivinen jäsen
30.10.2004
1 854
0
36
Lohtaja
taitaa olla kun ei meinaan saa onnistumaan meillä.
kerran kuussa yksi päivä jotta saisin tehdä mitä haluan ilman että sivusilmällä katsoa tai kuunnella mihinkään suuntaa vaikka sitten ommella tai tehdä mitä haluan.
Ja kerran kuussa tulisi joku iltaa istumaan meille tai me heille.Meillä esim sauna tupa jossa voisi iltaa istua ja lapsemme saisi nukkua sisällä kun väsyvät ja itkuhälytin päällä niin kuulisimme kokoajan sisälle.

No meillä ei saa järjestymään millään joten saan vain haaveilla.

Olisi ihanaa myös päästä kaverin/kavereiden kanssa karaokea tai laulettas meillä mutta siitäkin saan vain haaveilla.

Kyl se varmaan on, kun meillä ei saa edes niitä pakollisia menoja oikein järjestymään, kun aina varatuille hoitajille tuleekin keuhkokuume tai kas kun oli´kin Tallinnanreissu juuri silloin tai sitten lapset sairastuvat tai itse sairastutaan...

Minä en muuten edes osaa ajatella, että kyseiset asiat pitäisi tapahtua säännöllisesti.

Jotenkin sitä on vain tottunut toimimaan niin, että lapset on jaloksissa. Mitä taas illanistujaisiin tai viihteelle lähtöön tulee, niin seuraavan viikon (ei siis aamun) väsymys on niin karmaiseva ja navetalla ois silti käytävä, lapset hoidettava yms, jotta tuo tahti olisi aivan liikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Minä en muuten edes osaa ajatella, että kyseiset asiat pitäisi tapahtua säännöllisesti.

Jotenkin sitä on vain tottunut toimimaan niin, että lapset on jaloksissa. Mitä taas illanistujaisiin tai viihteelle lähtöön tulee, niin seuraavan viikon (ei siis aamun) väsymys on niin karmaiseva ja navetalla ois silti käytävä, lapset hoidettava yms, jotta tuo tahti olisi aivan liikaa :D

Mä nukun jo muutenkin huonosti ja mun ei tartte navetalla edes käydä.Mutta se että joskus saisin rauhassa ommella niin ei siitä väsymystä tule tai huonoa oloa.Eikä illanistujaisissa aamuun asti tarttis olla vaan he tulisi jo ajoissa ja lapset menisi normaaliin aikaan nukkuu ja itkuhälytin päällä ja saunatuvalle istumaan.

En oikein ymmärtänyt varmaankaan, ainakaan tuota illanistumista, ei sitä kai oikein voi vaatia keneltäkään, eikö se pitäisi perustua siihen, että halutaan viettää aikaa yhdessä. Vai ymmärsinkö ihan päin pirkkalaa?

mll toimii täällä joo mutta heillä ei ole lastenhoitajia.Ja mä en rupea maksamaan ihan sikana siitä että yritän ompelemalla säästää kun se menisi lastenhoitaja maksuun.Jota ei siis täällä ole tarjolla.
Lasten isä...se ei pärjää kuin tunnin kaksi ja sen jälkeen mua itkee täällä ku ei pärjää ja sillä oo edes aikaakaan.Nii epäsäännöllistä työtä ja ensivuoden työ jos saa sen niin ei paljoa sitä tilannetta muuta.
Sukulaisia ei ole täällä.

Eikö miehesi (anteeksi, en tiedä onko sinulla sellaista) voi olla parina päivänä kuussa lasten kanssa, jotta sinä saisit sen oma ajan?

Minä en lähtisi ulkopuolelta pyytämään (siis HUOM minä) apua säännöllisen oman ajan saamiseen. Säästän sen siihen, kun oikeasti pitää päästä johonkin asioille yms. Mutta tämäkoskee nyt vain meitä, sinun elämäntilannetta on paha mennä arvioimaan yhden aloituksen perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
En oikein ymmärtänyt varmaankaan, ainakaan tuota illanistumista, ei sitä kai oikein voi vaatia keneltäkään, eikö se pitäisi perustua siihen, että halutaan viettää aikaa yhdessä. Vai ymmärsinkö ihan päin pirkkalaa?

Joo no mä vain sitä että kun kaikki jotka kysyä kylään tms.On lähinnä sellaisia miehen tuttuja ja sen pitäisi soittaa mutta kun se ei halua.En puhu siis mistään miehen ja minun kahdenkeskisestä ajasta.sitä kun emme tartvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja sartsukka:
mll toimii täällä joo mutta heillä ei ole lastenhoitajia.Ja mä en rupea maksamaan ihan sikana siitä että yritän ompelemalla säästää kun se menisi lastenhoitaja maksuun.Jota ei siis täällä ole tarjolla.
Lasten isä...se ei pärjää kuin tunnin kaksi ja sen jälkeen mua itkee täällä ku ei pärjää ja sillä oo edes aikaakaan.Nii epäsäännöllistä työtä ja ensivuoden työ jos saa sen niin ei paljoa sitä tilannetta muuta.
Sukulaisia ei ole täällä.

No jos tää on tilanne, niin eipä siinä vaihtoehtoja oikein jää kuin itse olla lasten kanssa

Ei se ole liikaa vaadittu, oma aika ja illanistujaiset välillä tekee ihmeitä. Ymmärrän, että voi olla todella iso ongelma saada lapsenvahti. Mutta mikä ongelma tuossa illanistujaisten järjestämisessä on jos lapset lapset nukkuvat itkuhälyttimen päässä, eihän silloin tarvitse lapsenvahtia?

Helmari:Illanistujaisien ongelma on se että ne ainoat ketä suostuu tulemaan on miehen tuttuja enemmänkin joten sen pitäisi saada soitetuksi.Mun kaverit kun on ripoteltu ympäri suomea mutta ei tähän sellaisia jotka tuollaisesta ajan vietto tavasta innostuisi kuitenkaan ole täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Joo no mä vain sitä että kun kaikki jotka kysyä kylään tms.On lähinnä sellaisia miehen tuttuja ja sen pitäisi soittaa mutta kun se ei halua.En puhu siis mistään miehen ja minun kahdenkeskisestä ajasta.sitä kun emme tartvitse.

Okei nyt ymmärrän :)

no alun alkaen hain tällä avauksella vain sitä että vaadinko minä tuolla liikaa.(Jos nyt saisin jollain tapaan asian järjestymään.)

No minä pidän tuota tosi paljona (kun peilaan sitä omaan elämääni), mutta se ei tarkoita , että se olisi paljon sinulta vaadittua.

Jos oot 24/7 lasten kanssa, ei todellakaan ole paljoa vaadittu saada yksi "vapaa" päivä kuukaudessa. Jos taas miehsi kanssa hoidatte asiat tasavertaisesti ja miehesikään ei saa "vapaata" se on liikaa vaadittu.
Paha sanoa kun en tunne teitä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
no alun alkaen hain tällä avauksella vain sitä että vaadinko minä tuolla liikaa.(Jos nyt saisin jollain tapaan asian järjestymään.)

No minä pidän tuota tosi paljona (kun peilaan sitä omaan elämääni), mutta se ei tarkoita , että se olisi paljon sinulta vaadittua.

Jos oot 24/7 lasten kanssa, ei todellakaan ole paljoa vaadittu saada yksi "vapaa" päivä kuukaudessa. Jos taas miehsi kanssa hoidatte asiat tasavertaisesti ja miehesikään ei saa "vapaata" se on liikaa vaadittu.
Paha sanoa kun en tunne teitä :hug:

Minä olen 24/7 kotona kyllä mutta mies auttaa usein lapset unille(koska mä en pysty nukkumaan kauhean hyvin ja joudun ottamaan joskus nukahtamislääkkeen)
Mutta koti on kuitenkin minu kontolla hyvin pitkälle.Mutta se että mä en poistu ilman lapsia mihinkään muualle kuin hammaslääkäriin ja ehkä terapiaan.Sielläkin ollut tää pienempi lapsi mukana.

Yhteistyössä