Onko liikaa vaadittu et jos esitän miehelle toiveen et joskus tehtäs perheenä yhdessä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Kerran sanoin näin miehelle. Esim. tänä kesänä ei käyty kertaakaan edes terassilla tai jotain. Useesti on kesällä käyty limpparilla terassilla. Kyläpaikoissa on kyllä käyty, mut ei "ihmisten ilmoilla". Mies vaan sano et kaikkeen ei riitä aika. Mä en jaksa aina möllöttää kotona. Kauppaankaan se ei ois lähjössä koko porukalla. Mä oon sitä mieltä et aika riittää siihen mihin sen oikeesti haluu riittävän.

Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Ja väitän että ainakin me ollaan perheenä paljon onnellisempia ja arki hauskempaa kun tehdään yhdessä mukavia asioita eikä vaan möllötetä himassa ja siivota.

Meillä vähä samaa paitsi ei paljo kyläilläkään, kotosalla suurin osa ajasta tai mies omissa harrastuksissaan. Jos ehdotan jossakin käyntiä niin vastaus on aina sama: mikä täällä kotona on muka niin kamalaa että aina pitää olla johonki menossa?
Enpä sitten enää kysele. :( Alkaa vaan jo ahistaa nämä samat seinät.

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Muakin alkaa ahistamaan nää samat seinät, varsinkin kun oon lasten kanssa muutenkin kotona. Ja illat ukko istuu tietokoneella.

Minkä ikäisiä lapsia ?
Varaa rohkeasti huomisillaksi keilarata, leffaliput tai pöytä jonnekin ravinteliin ja lähdette porukalla pitämään hauskaa. Kai se mies edes sitten lähtee jos olet valmistelut tehnyt??

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Muakin alkaa ahistamaan nää samat seinät, varsinkin kun oon lasten kanssa muutenkin kotona. Ja illat ukko istuu tietokoneella.

Minkä ikäisiä lapsia ?
Varaa rohkeasti huomisillaksi keilarata, leffaliput tai pöytä jonnekin ravinteliin ja lähdette porukalla pitämään hauskaa. Kai se mies edes sitten lähtee jos olet valmistelut tehnyt??

Lapset on 1v ja 5v (pian 6v). Voi kun oiskin varaa lähtee vaikka syömään jonnekin. Ei aina tartteis miettiä mitä ruokaa tekisin ja onko se herralle sopivaan aikaan. Harmittaa vaan kun miehen lomakin meni tässä kotona ollessa. No käytiin me sentään sillon muutaman päivän reissulla kun patistin sitä tekemään mun kans päätöksiä ja tein varaukset valmiiks...

No, jos mies ei ota lähteäkseen, ota sinä lapset ja mene yksin.

Kun hän näkee muutaman kerran iloisesti purpattavat pienet ja sinut nauravana kun tulette mukavista jutuista, niin ei se montaa kertaa malta kotiin jäädä, ellei sillä sitte ole sitä toista naista, riippuvuutta nettiseksiin tai muita oman päänsä sisäisiä ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
No, jos mies ei ota lähteäkseen, ota sinä lapset ja mene yksin.

Kun hän näkee muutaman kerran iloisesti purpattavat pienet ja sinut nauravana kun tulette mukavista jutuista, niin ei se montaa kertaa malta kotiin jäädä, ellei sillä sitte ole sitä toista naista, riippuvuutta nettiseksiin tai muita oman päänsä sisäisiä ongelmia.

Niin täytyy varmaan lähtee joskus lasten kanssa jonnekin. Mut toisaalta niin paljon kuljen lasten kanssa keskenään ympäri kaupunkia.

Yhteistyössä