Onko liikaa...? Mielipiteitä kaivataan!!! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja.. =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja.. =)

Vieras
Siis mietin onko jo liikaa esim.kestovaippoja, unipusseja, kantoliinoja yms myyviä nettipuoteja?

Mielipiteitä? Joko puodit piisaa??

Ja tietty jos ei ole liikaa niin mitä muuta puodista voisi saada?

:flower:
Kiitos!

No niitä syntyy ja kuolee. Aika harva on päässyt siihen pisteeseen että sinne tulee toistekin ostoksille. Saathan siitä kotiäitiyden ohelle kivaa puuhastelemista ja vähän taskurahaa mutta ei nyt ehkä juuri tässä taloustilanteessa kannata rykäistä pystyyn vaippapuotia ihan vaan harrastuksen vuoksi.

Onhan noita aika paljon, varmaan juuri siksi, että kotiäidit haluavat lisätienestejä, ja kotiäidin maailmaa lähellä ovat tuollaiset tuotteet, siksi monet lähtevät niitä myymään. Joku sellainen (en tiedä mikä) jolle olisi kysyntää mutta ei vielä oikein tarjontaa voisi olla parempi.

enempi tienaat ku koluat kirpparit ja alet, sitten laitat ne vaatteet huutikseen myyntiin isojen kehujen kanssa. Näin yks tuttu tekee ja ainakin omien sanojensa mukaan tienaa hyvin...

Kiitos vastanneille.. Tuosta kirppiskoluamisesta.. :D Ei taida aika riittää mulla koluta kirppareita.... Eikä oikeastaan halukaan..

Tarkoitus ei siis ole tienata, tai siis omansa pois saada.. Itselle ompelu on sellaista "terapeuttista puuhastelua".. ;)
Eli hinnoiltaan kulut kattavaa, ja tosiaan "vaan" kotona olon ajan. Kuitenkin työpaikka odottaa hoitovapaan päättymistä.. Jotain pientä olis kiva puuhastella.. =)

Tää nykytilanne vaan vähän "hirvittää" , ei vaan taida oikein olla muuta keinoa omatekemiä myydä kuin oma pikku puoti....

Tai sitten täytyy alkaa markkinoimaan suku+ kaveripiiri läpi.. :D

Hinnoista vielä, olen vähän ihmetellyt kuinka kaikkialla on esim. vaipat noin kolme kertaa sen materiaalikustannuksen verran.. Ehkä olen tyhmä mutta eiköhän edullisimmalla hinnoilla saisi paremmin kauppaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen:
Kiitos vastanneille.. Tuosta kirppiskoluamisesta.. :D Ei taida aika riittää mulla koluta kirppareita.... Eikä oikeastaan halukaan..

Tarkoitus ei siis ole tienata, tai siis omansa pois saada.. Itselle ompelu on sellaista "terapeuttista puuhastelua".. ;)
Eli hinnoiltaan kulut kattavaa, ja tosiaan "vaan" kotona olon ajan. Kuitenkin työpaikka odottaa hoitovapaan päättymistä.. Jotain pientä olis kiva puuhastella.. =)

Tää nykytilanne vaan vähän "hirvittää" , ei vaan taida oikein olla muuta keinoa omatekemiä myydä kuin oma pikku puoti....

Tai sitten täytyy alkaa markkinoimaan suku+ kaveripiiri läpi.. :D

Hinnoista vielä, olen vähän ihmetellyt kuinka kaikkialla on esim. vaipat noin kolme kertaa sen materiaalikustannuksen verran.. Ehkä olen tyhmä mutta eiköhän edullisimmalla hinnoilla saisi paremmin kauppaa..?

Meniskö nuo huutonetissä? Ei menisi rahaa sen oman yrityksen kuluihin, kun olisit ihan vaan yksityishenkilö, joka kauppaa tekeleitään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meniskö nuo huutonetissä? Ei menisi rahaa sen oman yrityksen kuluihin, kun olisit ihan vaan yksityishenkilö, joka kauppaa tekeleitään?

Saako niin tehdä?
Siis mitä sanoo verottaja tai huutonetin säännöt?
Siksi mietin "yritystä taakse".

Eihän sun tarvitse toiminimeä laittaa sitä varten, että kauppaat omatekemiä tuotteita. Tarvitset y-tunnuksen. Käy verottajan sivuilta katsomassa, et miten noi verojutut menee kästityöläisillä

Ja siis alkuperäiseen kysymykseen: paljonhan noita on, mutta jos palvelu on hyvää ja hinnat kohdallaan, niin kyllä puskaradio sillon auttaa mainostamisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Eihän sun tarvitse toiminimeä laittaa sitä varten, että kauppaat omatekemiä tuotteita. Tarvitset y-tunnuksen. Käy verottajan sivuilta katsomassa, et miten noi verojutut menee kästityöläisillä

quote]

Kiitos Ninniliina tästä vinkistä, eipä muuten tullut mieleen mennä verottajan silvuilta tutkimaan.. :D
Aina ei leikkaa.. =)

Yhteistyössä