F
Fleur de la Cour
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä katsotaan pikkukakkonen, jos ollaan kotona. Ei muuta. Mielestäni tuo on liikaa. Tai olisi meidän lapsille liikaa. Mieluummin vapaata leikkiä, piirtämistä, ulkoilua... En ymmärrä tuota tyyliä antaa lasten tuijottaa lastenohjelmia pitkin päivää.
Miksi piirretyt ovat huonoja lapsille? Vaikka katsoisi monta tuntia?
No. kukin ajattelee omalla tavallaan. En minä niitä vahingollisina näe, mutta meillä lapset tylsistyy vaan telkkarin ääressä. Ja kun se suljetaan, alkaa hirveä huuto ja tappelu. En ole nähnyt vielä hyviä vaikutuksia, päin vastoin. Ohjaan mieluummin muuhun touhuun. Leikkiminen, juokseminen, touhuilu ja mielikuvituksen käyttö kehittää ja opettaa lasta, eikä ne hommat häviä yhtään telkkarin tuijotukselle. Meillä on tosi vilkkaat lapset ja olen huomannut telkkarin olevan heille vain haitaksi. Mielikuvitus kehittyy ja taidot karttuu, kun touhutaan muuta. En itse ole telkkarin ääressä viihtyvää tyyppiä, eikä onneksi mieskään.
Jos minunkin lapseni mielikuvitus ois yhtään enemmän kehittynyttä ollut niin olisisn ollut jo pulassa.. ja telkkaria katsomalla hän on mielikuvitustaankin kehittänyt.