Onko liian värikäs haalari? Kyllästyykö nopeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haalari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin siis kyllä väreistä tykätään, mutta liian räikeään myös kyllästyy helposti. Tykästyin saman merkin ruskean talvihaalariin, mutta niitä ei tunnu saavan enää mistään.. Tämä myös kiva, mut ehkä pitää käydä katsomassa miltä näyttää luonnossa ja lapsen päällä..

??? Eihän toi oo edes erityisen värikäs - vaaleanpunaista ja ruskeaa.
Toisekseen, mitä sitten jos kyllästyt? Lapsen haalarin käyttöikä on YKSI TALVI. Eli 2-3 kuukautta.
JOS siinä ajassa kyllästyy, niin on korvien välissä vikaa. Haalarissa on oleellisinta, että se on käyttätarkoitukseen sopiva ja että koko on oikea.

Lisään vielä, että haalaria ostaessa tarkista, ettei hihansuuhun osu tuota vaaleaa raitaa. Vaaleat kohdat ulkovaatteissa on huono idea. Arvaa mistä tiedän?

Viimeksi muokattu:
Kivannäkönen, mut ottaisin ton raidotuksen vaikka takkiin ja sit ruskeet toppahousut. Kyl mulla ainakin alkais raidat hyppii silmissä yhden talven aikana, vaikkakin siis ihan nätti, pienemässä määrin vain mun makuun tota raitapinta-alaa

Ihan perusvärinen.Tuotahan se on ollut jo muutamia vuosia..ruskeaa ja vaaleanpunaista,harmaata,valkoiksta....

mä luulin, että siellä on joku ihana pirtsakka vihreä,keltaisella ja violetilla :D

[QUOTE="vieras";22177416]Kivannäkönen, mut ottaisin ton raidotuksen vaikka takkiin ja sit ruskeet toppahousut. Kyl mulla ainakin alkais raidat hyppii silmissä yhden talven aikana, vaikkakin siis ihan nätti, pienemässä määrin vain mun makuun tota raitapinta-alaa[/QUOTE]

No tätä mietin itsekkin.. Haalari tulee 1-vuotialle joten mielummin otetaan ihan haalarina kun 2 osaisena.. No pitää vielä käydä katsomassa miltä näyttää luonnossa.. Ainakin löytää lapsen pihalta :D

Eihän toi ole yhtään erityisen värikäs! Minusta se on ihan kaunis! Minäkin odotin jotain neon värejä, mutta ei musta noihin lasten haalareihin silleen kyllästy, koska ei ne montaa talvea edes yhdellä lapsella mene. Noi värit on kyllä tossa kauniit. :) Itsekin ostaisin tytölle aina vaaleanpunaista ja pojalle sinistä, mutta kun nää meidän naperot on niin lähellä toistensa ikää, niin asut menee aina putkeen toiselta toiselle, joten ostelen sitten mustaa, harmaata, ruskeaa... Koitan sentään piristää niitä hanskoilla ja hatuilla, sun muilla! :)

Ei ole liian värikäs, mutta itse en muuten ole raitojen ystävä lasten ulkovaatteissa. Ja tuossa nuo valkoiset raidat kieltämättä arveluttavat, ovat varsin nopeasti jotain muuta kuin valkoiset...Itse ostin molemmille lapsille saman merkin tähtihaalarit, värit oli ainakin niissä kivemmat ja kirkkaammat kuin kuvissa, joten tuokin lienee vähän eri värinen luonnossa.

??? Eihän toi oo edes erityisen värikäs - vaaleanpunaista ja ruskeaa.
Toisekseen, mitä sitten jos kyllästyt? Lapsen haalarin käyttöikä on YKSI TALVI. Eli 2-3 kuukautta.
JOS siinä ajassa kyllästyy, niin on korvien välissä vikaa. Haalarissa on oleellisinta, että se on käyttätarkoitukseen sopiva ja että koko on oikea.

Lisään vielä, että haalaria ostaessa tarkista, ettei hihansuuhun osu tuota vaaleaa raitaa. Vaaleat kohdat ulkovaatteissa on huono idea. Arvaa mistä tiedän?

Meillä on ilmeisesti hitaasti kasvavat lapset (vaikka ihan hyvin käyrillä ovat menneet) kun useimmiten talvihaalarit / puvu menevät sen yhden talven + ainakin osan seuraavasta talvesta. Samaten välikausipuvut menevät kevään, syksyn ja vielä yhden kevään.

Minusta ihan kivannäköinen haalari, vaikka minun (ja uskon että tytönkin) makuun liika raidallinen. Meillä ainakin väreistä tykätää. Ja eiköhän se tärkein mielipide tule sieltä pitäjältä itseltään :)

Ei mulla vaan ole ollut erityistä ongelmaa valkoisen kanssa. Myönnän että tahroja tuli 2 vuotta (2 kevättä, kesää ja syksyä) käytettyyn takkiin (valkoinen ja hento omenan vihreä), mutta nekin olivat sitten voikukkaa... Likaa varten on sappisaippua ja pesukone. Toki en kuulu niihin, jotka pesee toppavaatteetkin kerran vuodessa, ettei vaan kulu :) Hyvä puku kestää kyllä pesua ja useimmitenhan lapsella on ainakin pari ulkoiluasua.

Yhteistyössä