Onko liian vähäinen summa yo-lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä?

Vieras
Meidän kolmilapsinen perhe on tänään menossa yhden kaukaisen sukulaisen yo-juhliin. Emme juurikaan ole hänen kanssaan tekemisissä. Viemme anopin kanssa yhdessä 50e shekin ja anoppi ei osallistu juhliin.
Meidän osuus on siisshekistä 25e ja mietin onko se liian vähän? Juhlissa kuitenkin ilmeisesti tarjotaan jotakin ruokaakin.

Osallistuimme pariin yo-lahjaan 20 eurolla ja näihin juhliin emme mene. Rahaa on siis palanut lahjuksiin ihan kivasti, joten ei paljon tuota 25e enempää olisi laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos, helpotti :). Halusimme kuitenkin osallistua näihin kahteen muuhunkin lahjaan, kun tuttavapiiristämme kerättiin kimppalahjaa.

Kimppalahja onkin hyvä. Kukaan ei pysty syynäämään, mitä kukin antoi. Nää on niin rasittavia juttuja.

itse sain viime vuonna ihanan kalevala korun kaulakorun, jonka siskoni toimitti muiden ruotsin sukulaisten toimesta. Kortissa oli ainakin 10 eri nimeä niin suomen kun ruotsinkin sukulaisia, mutta riipus oli niin hieno, ja olin yllättynyt että ruotsin sukulaiset olivat osallistuneet ylipäätänsä koko lahjaan.

Eli summa ei ratkaise. Annoin viimeviikolla valmistuneelle kaverilleni kaulakellon joka näytti hienota riipukselta (kun avasi luukun paljastui kello) ja hän luuli lahjan olevan arvokas, vaikka oikeasti olin maksanut siitä 8e

Yhteistyössä