Onko liian tumma meikki, jos mennään ilalla syömään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt apuja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt apuja kiitos

Vieras
Kun ajattelin tehdä ns savusilmät, mutta onkohan ne liian tummat kun mennään vain syömään illalla miehen kanssa?
Täytyy laittautua kerrankin kunnolla kun kahdestaan päästään..
Tumma tukka mulla on ja muuten vaalea iho (lumikki tyyliä.. ), isot silmät joten sinsäsä nuo savusilmät kyllä sopii ihan täydellisesti mulle. Mutta..

HItto, kun ei koksaan missään käy, niin ei tiedä mitään!!!

Mikä voisi olla parempi, jos tuo ei ole hyvä?

kunhan olet itse tyytyväinen ja osaat meikin tehdä niin ettei näytä mustalta silmältä. mulla oli tuo smoky eyes kaverin häissä ja ne alkoivat jo päivällä. mut käytän muutenki aika paljon värejä joten ei kai se haitannut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mä en meikkais ollenkaan. Mutte sä teet kuten itse tykkäät ja miten tunnet olosi hyväksi.

Mutta mä meikkaan AINA, vaikka olisin vain kotona sisällä koko päivän! :D Joten.. ehken nyt meikaamatta lähde..

kunhan olet itse tyytyväinen ja osaat meikin tehdä niin ettei näytä mustalta silmältä. mulla oli tuo smoky eyes kaverin häissä ja ne alkoivat jo päivällä. mut käytän muutenki aika paljon värejä joten ei kai se haitannut.

Siis olen tottunut meikaaja ja saan meiksitä siistin ja kunnollisen. Itsekin värejä ja meikkiä käytän, joten en pidä sitä liikana, mutta mietin, että pitääkö muut? Mutta ehkäpä uskallan ja vain teen niin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis olen tottunut meikaaja ja saan meiksitä siistin ja kunnollisen. Itsekin värejä ja meikkiä käytän, joten en pidä sitä liikana, mutta mietin, että pitääkö muut? Mutta ehkäpä uskallan ja vain teen niin! :D

Pitäkööt muut liikana, siitä vaan. :D Mun meikkiä pidetään useimmiten varmaan liikana, mutta sen meikin tarkotus onkin se, että mulla on hyvä mieli, toisilla saa vapaasti olla vaikka paha mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Rohkeesti vaan ,kun kerrankin pääset niin nauti siitä :D .
Voi ,mie vaan haaveilen tuollasesta.Mie sen ripsivärin hyvä jos saan joskus laitettuu,sillonkii vauva kainalossa meikaten.

Niin, harvoinpa sitä itsekin tosiaan pääsee, mutta nyt ajattelin, että pakko päästä ettei hajoa pää! Tekee hyvää kenellä tahansa! a

Kiitos kaikille! Kun sain vahvistuksen omille ajatuksille, niin kyllä uskallan laittaa kunnon meikin!
:)

On muuten pieni yllätys miehelle (lahja ) odottamassa, saas nähdä miten reagoi kun sen saa!?? Kerrankin kun tosiaan päästään ulos kahdestaan, niin kiva sitten keksiä vähän muutakin extraa.. Tosin mieheni tuntien, voipi ruokapaikassakin ollakynttilä pöydässä ja shamppanja odottamassa.. Kun en yhtään tiedä mihin minut vie! Viimeksi oli vain niin kaikki vimpan päälle. Mutta kivaa tulossa, kunhan iltaan asti malttaa odotella! ;)

Yhteistyössä