• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Onko liian suuri ikäero?

  • Viestiketjun aloittaja Pöyristynyt isosisko
  • Ensimmäinen viesti
Nooo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole vielä tavannut miestä, mutta yhteisiltä tuttavilta olen kuullut että hän on ns. pelimies.
Sun siskos ei tuota taija tietää?
Valitettavasti voi olla että jos tuosta menet sanomaan niin ne on teillä välit poikki... Ellet sitten tee sitä hienotunteisesti...
Onhan sun tietolähteet luotettavia?

En mäkään kyllä varmaan pystys kattomaan sivusta kuinka joku mies omaa pikkusiskoa kusis täysillä silmään jos tietäsin sen olevan ihan pukki... :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole vielä tavannut miestä, mutta yhteisiltä tuttavilta olen kuullut että hän on ns. pelimies.
Kuinka tosissaan siskosi sitten on?

Jos se mies on siskollesikin vaan enemmänkin hyvä pano kuin suhde missä hän haluaa olla lopun ikäänsä?
 
Piika-äiti
No oikeastaan asia ei kuulu sinulle vähääkään.

Olen itse jakanut elämäni jostain vuodesta 1991 17 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja saanut hänen kanssaan neljä lasta ja nyt odottelemme viidettä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huolestuttaa vain hieman voiko mies ottaa tosissaa itseäään noi paljon nuoremman vai leikkiikö vaa?
Kuule mistä sun mielees tollanen tuli? Onko jotain sellasta ilmenny, vai ootko vaan sellanen huolehtija tyyppi, eiköhän aikuiset ihmiset osaa asiansa ja mahdolliset pettymyksensä hoitaa.
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huolestuttaa vain hieman voiko mies ottaa tosissaa itseäään noi paljon nuoremman vai leikkiikö vaa?
Erhm, Mieheni on minua 15 vuotta vanhempi. Ja aloimme seursutelemaan, kun itse olin kaksissakymmenissä.


No, nyt meillä on yhteisiä vuosia takana 12 ja edessä monia :) Ja lapsosiakin on siunaantunut matkan varrella. Eikä suhde ole mitenkään väljähtänyt, päinvastoin. Lasten vauva-aikana oli toki vaikeempaa, mutta muutoin.
 
juup
ite oli just 18 täyttäny ja mies juuri täyttämäs 26 kun alettiin seurustella. ei 8v liikaa ole.

tapailin 15vuotiaana 27vuotiasta. kivaa meillä oli, mutta hieman tuo ikäero sillon itseäni häiritsi ja siksi poikki panin. äitini mielestä ikäero ei olisi haitannut koska olin muka ikäistäni kypsempi... mutta 12v ero musta liikaa, etenki jos toinen alaikänen!
 
Mun tädillä ja sen miehellä on ikä eroa 22vuotta ja vielä ovat onnellisesti yhdessä :)
Ehkä juurikin tuon sopivan ikäeron takia? 😏

Meillä on salarakkaan kanssa 33 v eroa, eikä se ole filippiiniläisen Annien mielestä ollenkaan liikaa. On sanonutkin että sinkkuna ollessaan ennen nyksäänsä (70 v) hän ajatteli että miehen pitää olla väh 20 v vanhempi. Ja länsimaalainen.

Vähän huvitti kun eräs ennestään tuntematon sukulaisnainen otti yhteyttä. Hän on serkkuni lapsenlapsi joka sellaisena kuulostaa kyllä aika nuorelta äkkipäätään , mutta hän on kaksi vuotta vanhempi kuin Annie 😁 Isoäitinsä, siis serkkuni on 8 v minua vanhempi.

Mutta muistakaa, että 34 v ikäisenä hän on aikuinen nainen jolla voisi olla teini-ikäisiä lapsia. Ja hän on päätöksensä tehnyt ihan itse. Huvitti myös ystävänpäivänä kun oltiin yhdessä kävellen kaupungissa, ravintolassa ja kahvilassa ym. niin jotkut teinitytöt reagoivat huvittavalla tavalla, supatus alkoi. Myös vanhemmalla pariskunnalla keskenään alkoi 😅 Ja toiset taas eivät reagoineet mitenkään. Yksin liikuneet varttuneet miehet kyllä ahmivat minimekossa ja korkkareissa siputtavaa tai istuvaa Annieta silmillään, kun olin selin heihin 😅 Nti kertoi, että kääntyivät aika julkeasti ja tapittivat. Ei siinä mitään, pieni ilon hetki heille ihanasta seuralaisestani 😍
 

Yhteistyössä