• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Onko liian suuri ikäero?

  • Viestiketjun aloittaja Pöyristynyt isosisko
  • Ensimmäinen viesti
Pöyristynyt isosisko
Siskoni on alkanut seurustelemaan itseään 8 vuotta vahnemman kanssa. Sisko siis on 22 ja mies 30.
Eikö teidän mielestä ikä ero ole hiukan liian suuri?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt isosisko:
Siskoni on alkanut seurustelemaan itseään 8 vuotta vahnemman kanssa. Sisko siis on 22 ja mies 30.
Eikö teidän mielestä ikä ero ole hiukan liian suuri?
No ei, kun kumpikaan ei ole teini enää. Eiköhän tuo tuosta, joka vuosi ero "pienenee" vaan, jopa isosiskon silmissä ;)
 
Nooo
Hankala sanoo... Mä ite olen 21 ja riippuu vähän ihmisestä tietenki mut kyllä mä varmaan voisin seurustella (jos sinkku olisin) 29v miehen kanssa, oma mies on 25v niin eihän siinä olis ku 4v ikäeroa enemmän...

Riippuu tietenki siitä kuinka kypsä sun siskos on, jotkut mun ikäset on niin kakaroita vielä että niille passaa paremmin ne oman ikäset pojat
 
nun
sä suhtaudut tohon ikäeroon tollain, koska se on sun PIKKUsisko...ei pikkuset siskot seurustele isojen miesten kans...;)

mut tosiasia on se että ei oo ollenka paha ikäero..ton ikäset miehet on tossa kahdenkympin tasolla henkisesti eli jos yhtäänkä nuorempi olis niin olis liian "kakara" sun siskolle ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt isosisko:
Siskoni on alkanut seurustelemaan itseään 8 vuotta vahnemman kanssa. Sisko siis on 22 ja mies 30.
Eikö teidän mielestä ikä ero ole hiukan liian suuri?

Ei todellakaan. Mä ite 22v ja rakas mieheni 31v. Ei ihastuminen ja rakastuminen ikää kato.. Kuhan vaan itellä on hyvä olla, eikä ikäero itteensä häiritse..
 
Nooo
Tunnetko sä tuota miestä etukäteen?

Onhan jotkut vanhemmat miehet vähän semmosia että seurustelee aina joittenki parikymppisten kanssa vaikka itellä ikää tulee koko ajan lisää...
Ovat jääneet jumiin jotenki...

Miten tää mies käyttäytyy sun siskon kanssa tai tiiätkö miten on aikasempien tyttöystävien kanssa ollu asiat?
 
Squeeze harmailee...
Ei ole. Itse aloin 20 vuotiaana seurustelemaan 35 vuotiaan miehen kanssa. Nyt yhteistä taivalta takana 10 vuotta ja siitä naimisissa 4 vuotta. :)
Monet kauhistelleet aikoinaan asiaa, mutta tänä päivänä ei ketään enää ihmetytä. :D
 
ei
Mun porukoilla on 9 vuotta ikäeroa. Isä kuoli keväällä, 63-vuotiaana, eli äiti on nyt aika nuori leski, mutta muuta haittaa ei heidän ikäerostaan ole ollut. Itselläni on minua 7 vuotta nuorempi mies ja ikä ei tosiaankaan ole se mihin kannattaa tuijottaa jos ollaan aikuisia ihmisiä :)
 
vieras
Pakkonaitettu lapsimorsian kuoli synnytykseen Jemenissä
Sunnuntai 13.9.2009 klo 19.11
Jemenissä 12-vuotias lapsimorsian on kuollut vaikeaan synnytykseen, jossa myös vauva menehtyi, kertoi jemeniläinen lastenjärjestö Seyaj sunnuntaina.

Lue myös
Tyttö joutui naimisiin 75-vuotiaan kanssa Bangladeshissa

Pakkonaitettu lapsimorsian kuoli synnytykseen Jemenissä
Jemeniläinen Fawzija Abdullah Jussef kuoli perjantaina verenhukkaan synnytettyään kuolleen vauvan, Seyaj-järjestö sanoi saatuaan tiedot vahvistettua hoitohenkilökunnalta.

Tyttö oli naitettu vasten tahtoaan 11-vuotiaana. Hän oli syntyisin köyhästä perheestä, jonka isä kärsi maksan vajaatoiminnasta. Fawzija joutui jäämään pois koulusta ja menemään naimisiin. Seuraavana vuonna hän tuli raskaaksi.

"Kuoleman morsiamet"

Lapsiavioliitot ovat tavallisia Jemenissä, arabimaailman köyhimmässä maassa. Maan lainsäädäntö ei määrää alaikärajaa nuorten avioliitoille.

- Fawzijan tapaus kuvastaa "kuoleman morsianten" kohtaloa. Niin me kutsumme nuoria tyttöjä, jotka joutuvat naimisiin alle 15-vuotiaina, useimmiten taloudellisista syistä, kertoo järjestön johtaja Ahmad al-Qorashi.

Hän näkee lapsiavioliittojen syinä köyhyyden lisäksi myös tietämättömyyden ja lukutaidon puutteen. Jemenin maaseudulla jopa puolet morsiamista on hänen mukaansa alle 15-vuotiaita.

Viime vuonna jemeniläinen tuomioistuin myönsi avioeron 8-vuotiaalle tytölle, jonka työtön isä oli naittanut tyttöä 20 vuotta vanhemmalle miehelle.
 
vieras
Itse olin 20-vuotias kun aloin seurustella 28-vuotiaan miehen kanssa, seurustelun aloittamisesta on nyt aikaa 16 vuotta, olemme naimisissa ja meillä on kolme lasta ja ainakaan omalla kohdallani ikäerosta ei ole ollut mitään haittaa.
Kun kyse kuitenkin aikuisista ihmisistä niin 8 vuotta ei ole vielä isokaan ikäero, eri juttu jos toinen olisi seurustelua aloittaessa esim. 14 ja toinen 22.
 
...a
Alkuperäinen kirjoittaja Pöyristynyt isosisko:
Siskoni on alkanut seurustelemaan itseään 8 vuotta vahnemman kanssa. Sisko siis on 22 ja mies 30.
Eikö teidän mielestä ikä ero ole hiukan liian suuri?
Eri asia jos mies ois 22 ja siskosi 14.

Mun vanhemmilla 11 vuotta ikäeroa. Nyt vasta alkaa näkyä vähäsen ikäero kun ovat 66v ja 77v
 

Yhteistyössä