Onko liian kesäinen kakun aihe? Ehdottaa saa muitakin, jos tulee mieleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli teen kakun neljälle nuoremmalle sisarukselleni. Pidetään heille viikonloppuna yhteiset synttärit, kun vanhin heistä täyttää nyt 18. Muut täyttävät 17, 16 ja 14. 16v täyttävä on tyttö, muut poikia.

Niin meinasin kakuksi jotain kukkakori-tyyppistä ratkaisua, jossa ois ruskeaksi värjätyllä kermalla koripunoksena sivut ja päälle laittaisin paljon itse sokerimassasta tekemiäni erilaisia kukkia. Kakun värimaailman kanssakin olen vähän pihalla, kun on sekä tyttö että poikia. Lisäksi laitan kakkuun "laatan", jossa lukee onnittelu.

Mutta onko tuo kukkakori liian kesäinen? Tai onko sen väliä, vaikka oiskin?Kesä tässä alkaa aika monella olla mielessä jo, kun pakkanen vaan paukkuu eikä ulos uskalla mennä. :)

Mutta ehdottakaa, jos keksitte jotain muuta.

No joko joku neutraalin värinen talvinen kakku
Tai sit mä sekotin kaksosilleni tyttömäisiä ja poikamaisia asioita, tein sokerimassasta, mm. kruunu, autoja ym.. Ja tein toisen puolen vaalenpun ja toisen vihreäksi tykkäsi kovin:)
Tossa tapauksessa teinimpiä asioita

[QUOTE="jees";23161497]Tee lautailu-kakku, sopii pojalle ja tytölle. Lumilautoja, kinoksia, pujottelukeppejä...[/QUOTE]

Ois aika erikoinen aihe, kun heistä kukaan ei lautaile eikä edes laskettele.

Yhteistyössä