Onko liian iso "tavoite"? Liikunnasta tosi lihavalle...

  • Viestiketjun aloittaja "Lyyti"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Liikkumisessa on mielestäni tärkeää,että tekee sellaista mistä pitää. Pääasia on,että
on liikkeessä. Minä jaan mainoksia pari kertaa viikossa. Siitä ei paljon palkkaa saa kun vertaa työmäärään. Satun vaan tykkäämään hommasta (olen entinen postimies).
Saan liikuntaa hyvin ja tulee lähdettyä ulos säässä kuin säässä. Tää on mun juttu,jollain joku muu.
 
"vieras"
Tuo suunnitelma kuulostaa hyvältä, kun kaikki nuo lajit on sellaisia mitä voi tehdä ihan omassa tahdissa :) Kun olet päättänyt alkaa lenkkeillä, sinne lenkille kannattaa lähteä aina kun se on "ohjelmassa" vaikkei huvittaisikaan, että saat luotua siitä rutiinin. Jos tuntuu ettei yhtään huvita lähteä, päätä että kävelet 10 min ja jos senkin jälkeen v*tuttaa, voit palata kotiin. Kokemuksen perusteella uskallan sanoa, että harvoin enää siinä vaiheessa tekee mieli palata takaisin. Me asutaan ison tien varressa ja lähellä ei ole mitään pikuteitä niin että voisi kääntyä ja tehdä varsinaisen lenkin, niin teen aina niin että katson kellosta aluksi vaikka sen 5min, ja sitten saa kääntyä takaisin jos haluaa, niin tulee yhteensä se 10min lenkki. Tunninkin "lenkki" tuntuu lyhyeltä kun katson kellosta vaan milloin on kulunut 30 min ja sitten käännyt kotiin :)
 
Lyyti ap.
Kyllä, olen samaa mieltä että liikunnasta pitää nauttia. Muuten siitä tulee pakkopullaa ja kyllästyminen hyvin nopeasti näin alussa ainakin. Ja juurikin tuo oma tahti on yksi määräävä tekijä lajivalinnoissa. En halua mennä yleiselle tunnille, missä tulee "paine" suorittaa enemmän kuin oma kroppa sallii ja tulee taas se kyllästyminen, kun ei jaksa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole veren maku suussa liikkua, vaan niin että mieli lepää, mutta kunto kasvaa :) Zumba on yksi, joka kiinnostaa, mutta sinne menen sitten kun kunto on vähän parempi.
 

Yhteistyössä