Onko liian arkinen asu kummille ristiäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan kastajaisista. Meillä kastajaiset olleet rento tilaisuus. Minulla äitinäkin oli helposti avattava kauluspaita (imetystävarten) ja mustat suorat housut. Vierailla kaikkea väliltä hame ja farkut (nuorisolla). Mitään juhlamekkoa ei ollut kenelläkään.

anteeks nyt vaan, mutta jakkupuku päällä tulevat kyllä ovat vähän...en mä tiedä kuinka prinsessahörhelöissä sitä sitten joidenkin mielestä pitää olla.

hyvältä tuo ap kuulostaa! olisit tervetullut myös meillekin. :)

Housuista ja vaatteista se oikeasti riippuu, miten hienot ne on. Mustia housuja löytyy multa arkisia ja juhlavampia. Esim kunnon upslaakit tekee ihan eri vaikutelman. Ja niitä boleroita on juhlavia ja tavallisia.

Mun mielestäni pukeutumisella viestitään sitä, kuinka arvokkaaksi kokee juhlan - siis tää ihan yleisesti ottaen. Meillä kummit oli pukeutuneet melko arkisesti niin että hieman jopa ihmettelin asiaa mielessäni, mut kukin tyylillään. Eikä meillä tosin ollut mitään puhetta pukeutumisesta...

Jos vanhemmat ovat toivoneet ettei juhlapukeutumista, niin noihan on juuri sopivat vaatteet - ei liian arkiset, mutta ei myöskään liian juhlavat.

Alkuperäinen kirjoittaja =/:
Mun mielestäni pukeutumisella viestitään sitä, kuinka arvokkaaksi kokee juhlan - siis tää ihan yleisesti ottaen. Meillä kummit oli pukeutuneet melko arkisesti niin että hieman jopa ihmettelin asiaa mielessäni, mut kukin tyylillään. Eikä meillä tosin ollut mitään puhetta pukeutumisesta...

Jos vanhemmat ovat toivoneet ettei juhlapukeutumista, niin noihan on juuri sopivat vaatteet - ei liian arkiset, mutta ei myöskään liian juhlavat.

Kun mä mielelläni laittaisin juhlavat vaatteet, mutta eipä sekään sitten itse tilaisuudessa ole mukavaa olla muiden joukossa ylipukeutunut - se tekisi minusta lähinnä naurettavan. :/

Yhteistyössä